نماینده اجرای برق خورشیدی

نماینده اجرای برق خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نماینده اجرای برق خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
آیا سیستم های خورشیدی خانگی ارزش سرمایه گذاری دارند؟
صحبت میشود.
(نماینده اجرای برق خورشیدی) هزینه های برق و سایر اشکال انرژی از سال 2016 در حال افزایش است ، در حالی که قیمت انرژی خورشیدی و پانل ها در حال کاهش است ، بسیاری از صاحبان خانه ها را وادار به ساخت سوئیچ می کنند. با این حال بسیاری از صاحبان خانه تعجب می کنند که آیا پس انداز در طولانی مدت ارزش آن را دارد؟
اطلاعات زیر را در رابطه با هزینه ، کارایی ، مشوق های مالیاتی و سایر مواردی که با نصب سیستم های انرژی خورشیدی مستقل همراه است ، در نظر بگیرید تا به هر کسی در انتخاب گزینه صحیح خود کمک کند.(نماینده اجرای برق خورشیدی)
هزینه های کلی
هزینه مربوط به سیستم های برق خورشیدی مستقل به دلیل کاهش قیمت پانل های PV بشدت کاهش یافته است. هزینه کار و همچنین هزینه های مربوط به بازرسی نیز کاهش یافته است اما همچنان بخش عمده ای از هزینه کلی است.
نصب و راه اندازی
هزینه نصب از سال 2008 تاکنون بیش از 50 درصد کاهش یافته است و این امر مقرون به صرفه تر برای صاحبان خانه است. با این حال ، هنوز باید دید که آیا یک سیستم انرژی خورشیدی مستقل برای همه عملی است. برخی از ملاحظات عبارتند از:
• هر روز ساعتها از نور مستقیم خورشید استفاده کنید
• اگر سیستم برق خورشیدی مستقل باشد یا به شبکه متصل باشد
• اندازه سیستم
• شرایط محلی مجوز
از اواخر سال ، بسته به مارک استفاده شده ، متوسط ​​هزینه سیستم خورشیدی خانگی در حدود 3.74 دلار در هر وات است. متوسط ​​سیستم خانه در حدود 5 کیلووات است که قیمت متوسط ​​آن را در حدود 18000 دلار می کند. مطمئناً هیچ دو خانه در حد نیاز خورشید یکسان نیستند و تخمین حرفه ای دقیق تر خواهد بود.
هزینه بهره برداری و نگهداری
سیستم برق خورشیدی مستقل به غیر از بازرسی های منظم سالانه و شستشوها هر چند ماه یکبار ، به تعمیر و نگهداری زیادی نیاز ندارد. این کار را می توان با استفاده از شیلنگ باغ یا استخدام یک نظافتچی حرفه ای انجام داد. در مکانهایی که یخ می تواند روی صفحات ایجاد شود ، ممکن است بازرسی های بیشتری انجام شود.
سایر هزینه های عملیاتی شاید بیمه و نظارت بر عملکرد باشد که بسته به پیمانکار اغلب از یک مکان دور انجام می شود. اینورتر خورشیدی در بعضی مواقع نیاز به تعویض دارد. انتظار می رود هزینه های عملیاتی در کل از 4000 تا 9000 دلار باشد.
طول عمر
سیستم های برق خورشیدی مستقل تا 30 سال دوام می آورند و معمولاً دارای ضمانت و تضمین هستند که تقریباً به مدت 10 سال و در حدود 80٪ به مدت 25 سال کار می کنند. بسیاری از شرکت ها همچنین به عنوان یک پاداش اضافی ، ضمانت قطعات و نیروی کار را پرداخت نمی کنند. اینورتر خورشیدی که به مارک تجاری وابسته است ، ضمانت جداگانه ای دارد.
مشوق ها
مشوق های مالیاتی و تخفیف ها هزینه تعویض به سیستم های انرژی خورشیدی مستقل را بسیار کاهش می دهد. اعتبار مالیاتی فدرال 30٪ از هزینه سیستم را پس می دهد. این ممکن است در آینده تغییر کند اما این احتمال وجود دارد که همیشه یک کشور اعتبار داشته باشد زیرا این کشور به رشد انرژی خورشیدی ادامه می دهد. بسیاری از ایالت ها همچنین مشوق های مالیاتی ، کمک های بلاعوض ، تخفیف و انواع برنامه های دیگر برای ترویج استفاده از خورشید می دهند. به نظر می رسد از آنجا که هزینه سیستم های PV در حال کاهش است ، مشوق های مرتبط نیز کاهش می یابند.
ذخیره انرژی
انتظار می رود که صورتحساب ها حتی اگر سیستم به شبکه متصل باشد ، سقوط کنند. این مبلغ به اندازه سیستم ، میزان استفاده و قیمت فعلی ارائه دهنده محلی بستگی دارد. بیشتر آنها تقریباً 100 دلار در ماه پس انداز می کنند.
صفحات خورشیدی در یک روز آفتابی و زمستانی گرمای زیادی تولید می کنند ، همانطور که در تابستان آفتابی از گرما استفاده می کنند. تنها چیزی که می تواند میزان خروجی را کاهش دهد ، وجود یک لایه بزرگ برف روی صفحات است که با جارو زدن سریع از آن جلوگیری می شود.
ارزش خانه را افزایش دهید
انرژی خورشیدی به یک سرمایه بزرگ برای خریداران مسکن تبدیل شده است. مطالعات نشان می دهد که سیستم های خورشیدی مستقل به طور متوسط ​​حدود 25k به قیمت فروش خانه اضافه می کنند.
آیا خورشیدی انتخاب خوبی است؟
این س remainsال همچنان باقی است ، اگر نصب خورشیدی ارزش هزینه خانه مورد نظر را دارد. فاکتورهای زیادی وجود دارد که با این تصمیم بازی می کنند. ارزشهای زیست محیطی و اجتماعی وجود دارد که همراه با این سیستمها به کسانی که به دنبال استفاده از انرژی سبز هستند کمک می کند.
ماشین حساب خورشیدی ابزاری عالی برای ایده گرفتن از هزینه های سرمایه گذاری در سیستم برق خورشیدی مستقل است. اگر خورشیدی یک سرمایه گذاری هوشمند باشد ، این رقم یک پارکینگ را به دست می دهد. (نماینده اجرای برق خورشیدی)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
آیا سیستم های خورشیدی خانگی ارزش سرمایه گذاری دارند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *