باکس باطری سیستم های خورشیدی در پروژه ی شیر حصار

باکس باطری سیستم های خورشیدی در پروژه ی شیر حصار

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
باکس باطری سیستم های خورشیدی در پروژه ی شیر حصار
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
هتل جدید در آفریقای جنوبی در تولید انرژی خورشیدی راهگشا است
صحبت میشود.
برق خورشیدی سیار(باکس باطری سیستم های خورشیدی در پروژه ی شیر حصار) با افزایش اخیر قیمت برق در آفریقای جنوبی ، این کشور توجه بیشتری به اجرای انرژی خورشیدی در خانوارها و محل های کار داشته است. یک هتل لوکس جدید که به تازگی در ژوهانسبورگ افتتاح شده است ، صنعت مهمان نوازی را ایجاد کرده و اقدامات گسترده ای را برای استفاده از انرژی صفحه خورشیدی در هتل آنها انجام داده است.
هتلی که در کانون توجه قرار دارد هتل DaVinci است که در منطقه بازاری در میدان نلسون ماندلا در سندتون ، ژوهانسبورگ افتتاح می شود. گروه هتل Legacy ، صاحب (باکس باطری سیستم های خورشیدی در پروژه ی شیر حصار) این هتل مجلل با تولید برق خورشیدی صنعتیهمکاری Kayema ​​Energy و بسیاری از متخصصان بین المللی انرژی خورشیدی به منظور طراحی سیستم گرمایش آب با انرژی خورشیدی بسیار بزرگ و پیچیده همکاری کرد.
سیستم گرمایش آب با انرژی خورشیدی از 117 جمع کننده پانل خورشیدی مسطح تشکیل شده است که آب گرم کافی را برای تأمین آب گرم 138 اتاق ایجاد می کند. سیستم آب گرم خورشیدی که ظرفیت گرم کردن 30 هزار لیتر آب را دارد ، منجر به کاهش 60 درصدی قبض انرژی برای هتل و کاهش قابل توجه رد پای کربن هتل خواهد شد.
سیستم برق خورشیدی تنها ابتکار سبز نیست که توسط هتل اجرا شده است. از دیگر میزان تولید صفحات خورشیدیاقدامات می توان به سیستمی اشاره کرد که به طور کامل برق اتاقی را که در هر زمان اشغال نیست ، قطع می کند ، استفاده از نور LED در سراسر هتل ، هد دوش صرفه جویی در مصرف آب و استفاده از مصالح ساختمانی غیر مضر. رستوران اصلی هتل با نام Maximillien نیز با در نظر گرفتن مسائل انرژی و محیط زیست طراحی و ساخته شده است. کف رستوران از بامدو ساخته شده است ، مواد تمیز کننده در آشپزخانه همه غیر سمی و سازگار با محیط زیست و سایر مواد ساختمانی استفاده شده در لوازم خانگی و غیره از مواد سازگار با محیط زیست بی ضرر ساخته شده اند.
Kudos باید به گروه Legacy Hotel Group و همه کسانی که در ساخت این هتل با برق صفحه خورشیدیانرژی خورشیدی دست داشتند ، مراجعه کند. باشد که تعداد بیشتری از خانوارها ، املاک تجاری و هتل ها نیز راه آنها را دنبال کنند! امیدوارم که دولت در آفریقای جنوبی نیز به این روند بپیوندد و پاداش مناسب برای مردم و مکانهایی که از انرژی خورشیدی استفاده می کنند را شروع کند. (باکس باطری سیستم های خورشیدی در پروژه ی شیر حصار)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
هتل جدید در آفریقای جنوبی در تولید انرژی خورشیدی راهگشا است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *