برق خورشیدی برای خانه

برق خورشیدی برای خانه

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
برق خورشیدی برای خانه
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
تاریخچه مختصری از انرژی خورشیدی
صحبت میشود.
(برق خورشیدی برای خانه) انرژی خورشیدی امروزه کاملاً رایج است. شاید برای شما تعجب آور باشد اما مردم مدتهاست از این روش انرژی استفاده می کنند.
مصارف فن آوری دیگری نیز وجود دارد که به هزاره ها پیش بازمی گردد ، جدا از این واقعیت که خورشید انرژی مناسبی را برای گیاهانی که برای تغذیه ما استفاده می شوند تأمین می کند.
یونانیان پیشگام این روش استفاده از انرژی خورشیدی برای موارد مختلفی بودند که استفاده می کردند. کاری که آنها می دانستند چگونه انجام دهند استفاده از نیروی بخار (برق خورشیدی برای خانه) بود که توسط تابش خورشید تأمین می شد. از یک ذره بین بزرگ برای به آتش کشیدن کشتی های دشمن استفاده شد و توسط ارشمیدس طراحی و ساخته شد. بیشتر دانش یونان توسط رومی ها پذیرفته شد و این روشی بود که آنها نیز استفاده کردند.
در طول سال ها بسیاری از فناوری های جدید به وجود آمده اند که برای کارکرد خود به انرژی خورشیدی مانند ذخیره گرما و دماسنج متکی هستند. از زمان تاسیس این دستگاهها پیچیده تر و متنوع تر شده اند.
بدون دانستن اینکه عملی شدن دستگاههای مبتنی بر آن 100 سال دیگر به طول می انجامد ، یک جهش عظیم در سال 1839 رخ داد. این جهش عظیم توسط بکرل پیدا شد که اثر فتوولتائیک را کشف کرد.
هنگامی که نور خورشید به مواد خاصی برخورد می کند ، الکترون های موجود در اتم ها از اتم های مرتبط با هم شل می شوند. جریان الکتریکی هنگامی ایجاد می شود که الکترون ها درون ماده حرکت می کنند. هنگامی که الکترون ها از طریق مواد عبور می کنند ، می توانند به یک صفحه مدار متصل شوند و توان تولید شده می تواند لامپ ها یا حتی آب را گرم کند.
گرمایش خورشیدی نیز پیشرفت بزرگی داشته است.
به منظور به دام انداختن انرژی خورشیدی در دهه 1920 ، برخی از سیستم های گرمایش عمومی از مخازن بزرگ ذخیره استفاده می کنند. آنها سپس آب گرم شده را می گرفتند و به خانه ها می رساندند. این سیستم ها به دلیل افت گاز و برق تا جایی که استفاده از گاز و برق ارزان تر بود ، تا حدودی منسوخ شدند.
حتی اگر این سیستم ها دیگر استفاده نمی شدند ، به این معنی نبود که فراموش شوند. این سیستم ها یک گزینه جایگزین مقرون به صرفه بودند و در زمان کارکرد آن نیز مفید بودند.
نور خورشیدی را می توان به طرق مختلف و صحیح تر ، صدها مورد استفاده کرد. این روش ها شامل بردن انرژی خورشیدی در سطح و مهار آن برای گرم کردن آب ، وسایل برقی یا سایر نیازهای صرفه جویی در انرژی است.
در دنیای امروز از ماهواره ها استفاده می شود تا انرژی خورشیدی را برای تأمین نیاز محاسبه هزینه سیستم برق خورشیدیمورد نیاز کاهش دهد. این پنل ها بسیار گران هستند اما دیدن آنچه که در واقع انجام می دهند ارزش آن را دارد. این نوع فن آوری در جلو خانه به کار می رود تا تلفن ها یا چراغ های شما را در کنار جاده ها و بزرگراه ها روشن کند. (برق خورشیدی برای خانه)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
تاریخچه مختصری از انرژی خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *