پنل خورشیدی

پنل خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
پنل خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
6 نوع صفحه نمایش برای سایه ها و پرده های غلتکی – تفاوت را بدانید!
صحبت میشود.
راه اندازی سیستم برق خورشیدی روشنایی یخچال(پنل خورشیدی) صفحه اصلی یا پارچه مشبک 6 دسته اصلی وجود دارد که می تواند در پرده های غلتکی و محصولات مرتبط از آن استفاده شود ، مانند آهنگ های صفحه ، درهای جمع شونده ، عمودی ها و سایه های رومی. آنها یکسان نیستند و اطلاع از تفاوت آنها می تواند دلیل بین عملکرد مناسب و نابینای بی فایده و در نتیجه رضایت شخصی شما باشد.
صفحه های خورشیدی
صفحه های حریم خصوصی(پنل خورشیدی)
صفحه های خاموشی
چوب بافته شده / یوت
سیستم برق خورشیدی یخچال و پمپ آبصفحه کاغذ
مش حشرات
صفحه خورشیدی
صفحه های خورشیدی از همه انتخاب ها صنعتی ترین هستند ، زیرا با در نظر گرفتن بازده و دوام انرژی ساخته می شوند. در حالی که تولیدکنندگان راه هایی برای ساخت این پرده ها در انواع رنگ های طراح پیدا کرده اند ، اولین عملکرد آنها این است که در برش خیره کننده ، بازتابش خورشید و نگه داشتن اشعه ماورا UV بنفش و گرما در حالی که هنوز درجه خاصی از نور را از بین می برید ، بسیار کارآمد هستند. فیلتر کردن
ویژگی های دیگر:
راه اندازی سیستم برق خورشیدی با سانورتورآ. بیشتر صفحه های خورشیدی در طول روز حریم خصوصی را ارائه می دهند.
ب حتی برای NoSeeUms مانند مش حشرات عمل کنید.
ج به دلیل پوشش وینیل ذاتاً ضد آتش هستند ، صفحه خورشیدی به ندرت به گسترش آتش کمک می کند.
صفحه های خورشیدی سه دسته اصلی وجود دارد:
1a پلی استر با روکش وینیل:
یک نخ پلی استر رنگ سایه را فراهم می کند ، در حالی که یک پوشش وینیل به عنوان خاصیت انعکاسی عمل می کند و از رنگ محافظت می کند ، به شما امکان می دهد قسمت باکس باتری سیستم برق خورشیدیهر گونه لکه را به راحتی و بدون نگرانی از محو شدن رنگ پاک کنید. ترکیبی از صفحه نمایش پلی استر و پی وی سی دلیل با دوام ترین صفحه نمایش خورشیدی در بین تمام مواد صفحه نمایش است. بیشتر تولید کنندگان برای بهبود عملکرد ، مواد دیگری را به بافت خود اضافه می کنند.
1b فایبرگلاس با روکش وینیل:
مشابه پلی استر-پی وی سی با این تفاوت که به دلیل وابستگی به فایبرگلاس ، ماده ای خشن ، خشن و سمی ، مورد پسند برخی نیست. توجه داشته باشید که از آنجا که فایبرگلاس با وینیل پوشانده شده است مسئله ای نیست مگر در مورد آتش سوزی.
1c پلی استر یا فایبرگلاس پوشش داده شده با وینیل ، با پشت آلومینیوم:
راه اندازی تابلو تبلیغاتی بابرق خورشیدیمشابه محصولات فوق به جز ماده ای که با پشت آلومینیوم پوشانده شده است. یک فناوری نسبتاً جدید ، و به همین ترتیب در حال حاضر بسیار گران قیمت ، پشتوانه آلومینیومی ویژگی های بازتابنده اضافی را فراهم می کند که بهره وری انرژی را افزایش می دهد.
صفحه های حریم خصوصی
صفحات حفظ حریم خصوصی معمولاً از پلی استر ، فایبرگلاس ، ملحفه ، پنبه یا سایر مواد ساخته می شوند. آنها در مقایسه با صفحه های خورشیدی می توانند از حفاظت خورشیدی مشابهی برخوردار باشند ، اما دوام اضافی پوشش وینیل ندارند. صفحات رازداری معمولاً بیشتر از صفحه نمایش خورشیدی تزئینی و لطیف به نظر می رسند ، تابلو برق سیستم برق خورشیدی با اینورتر برای منزلاما به راحتی و شستشو و نگهداری آن ها ساده نیست و در بسیاری از موارد که لکه های ناخوشایند به آن وارد می شود ، نمی توانید بدون خطر تغییر رنگ سایه ، آن را پاک کنید. بسیاری از صفحه های حریم خصوصی دارای طرح ها و الگوهایی هستند که در غیر این صورت در غربالگری خورشیدی پیدا نمی کنید.
صفحه های BLACKOUT
اکثر صفحات خاموشی از وینیل ساخته شده اند و 99٪ خاموشی را ایجاد می کنند زیرا پارچه ای بسته و تقریباً غیر قابل نفوذ است. صفحه وینیل بسیار بادوام است و به راحتی تمیز می شود. برخی از تولیدکنندگان سعی می کنند صفحه نمایش خود را بیشتر با تزئین پارچه های تزئینی مانند جیر یا پارچه و حمایت از آنها با وینیل جلوه سیستم برق خورشیدی در سبزوار برای کفکشخاموشی به پارچه بدهند. اگرچه این موارد مطمئناً چشم نوازتر هستند ، اما قیمت عنصر مد دوام را کاهش می دهد.
WOVEN WOOD / YUTE
یوت ، بامبو و سایر مواد به گونه ای بافته می شوند که دارای کشش و ضخامت لازم برای کار بر روی مکانیسم های غلتکی ، رومی یا تابلویی هستند. اینها کلاسیک و بسیار تزئینی هستند ، اما توجه به این نکته ضروری است که آنها از همان اشکال صفحه های حفظ حریم خصوصی رنج می برند زیرا نگهداری از آنها سخت تر است. در حقیقت ، بسته به بافت و سازنده ، چوب های بافته شده می توانند از دوام بیشتری نسبت به اکثر صفحات حفظ حریم خصوصی برخوردار باشند زیرا مواد طبیعی سریعتر از نمونه سیستم برق خورشیدی برای منزلهای مصنوعی خود محو می شوند.
صفحه کاغذ
بافت های آکریلیک ، پلی استر یا پنبه کم پایان ، برخی ممکن است آنها را به عنوان صفحه نمایش حریم خصوصی طبقه بندی کنند ، اما من بیشتر آنها را پرده کاغذی می نامم ، زیرا بافت آنها دقیقاً همان چیزی است که احساس می کند. این ماده روی صفحه نازک است ، می تواند پاره شود یا سوراخ شود و به راحتی کثیف می شود. نکته مثبت این است که چاپ مواد شبه کاغذی آسان است و بسیاری از این طرح ها معمولاً هستند. این معمولاً همان موادی است که در پرده های کم پایان آماده پیدا خواهید کرد.
سیستم برق خورشیدی 700 وات در 24 ساعتMESH حشره کش
فایبرگلاس ، سیم مش یا وینیل پوشش داده شده با پلی استر کمترین میزان کنترل و محافظت در برابر آفتاب را ایجاد می کند اما از حشرات محافظت می کند. در حالی که همه صفحات فوق ، به لطف سفت بودن بافت آنها ، عملکردی مشابه با Insect Mesh دارند – Insect Mesh معمولاً از هر نوع صفحه نمایش بسیار اقتصادی تر است.
توجه داشته باشید که شما باید غربالگری را براساس حشرات منطقه خود خریداری کنید. اکثر مگس ها و اشکالات توسط اکثر شبکه ها متوقف می شوند ، اما NoSeeUms کوچک به یک مش خاص و محکم تر احتیاج دارد.
میچ ویزنیترز ، پانامایی تبار ، یک کارخانه نابینایی را مدیریت کرده است و در حال برق خورشیدی مصرف مجاز 1800 وات برای 24 ساعتحاضر در فروشگاه الکترونیکی فروش پرده کرکره خود ، معروف به پرشیناس در پاناما [http://www.persianamania.com] کار می کند. (پنل خورشیدی)
کفکش و شناور با برق خورشیدیسیستم برق خورشیدی برای مصارف ضعیف مثل روشنایی(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
6 نوع صفحه نمایش برای سایه ها و پرده های غلتکی – تفاوت را بدانید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *