راه اندازی سیستم خورشیدی درپروژه ی شیر حصار

راه اندازی سیستم خورشیدی درپروژه ی شیر حصار

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
راه اندازی سیستم خورشیدی درپروژه ی شیر حصار
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
انرژی خورشیدی همه کاره – مزایای انرژی خورشیدی
صحبت میشود.
سیستم خورشیدی صنعتی(راه اندازی سیستم خورشیدی درپروژه ی شیر حصار) تابش های خورشیدی در فرکانس های مادون قرمز از طریق فرکانس های مرئی و فرابنفش است. ما نور را از طریق تابش های مرئی و گرما را از طریق اشعه های مادون قرمز دریافت می کنیم. ما اکنون یاد گرفته ایم که انرژی خورشیدی همه کاره چقدر است.
حتی در دوران باستان مردم از تابش خورشید برای گرم کردن آب و گرم شدن خانه ها در زمستان استفاده می کردند. در سال های اخیر ، به لطف پیشرفت های فن آوری ، انرژی خورشیدی برای برنامه های مختلف از تأمین آب گرم خانگی یا گرمایش فضای (راه اندازی سیستم خورشیدی درپروژه ی شیر حصار) ساختمان های بزرگ ، تأمین بخار و آب گرم برای فرآیندهای صنعتی و تأمین بخار در نیروگاه های بزرگ حرارتی برای تولید برق صفحه خورشیدیتکمیل نیرو استفاده می شود. نسل.
تحولات مدرن زاویه جدیدی به استفاده از انرژی خورشیدی بخشیده است. اختراع و پیشرفتهای بعدی سلولهای فتوولتائیک (PV) این امکان را برای ما فراهم کرده است که انرژی حاصل از تابشهای مرئی را به الکتریسیته تبدیل کنیم. سلول های خورشیدی منفرد کوچک در تنظیمات مختلف به صورت آرایه ها و صفحه ها جمع می شوند. این آرایه ها و صفحات خورشیدی می توانند برق کافی برای کاربردهای عملی تولید کنند.
آرایه های سلول های PV در جوامع دور از دسترس و غیرقابل دسترس برای تأمین انرژی پاک استفاده می شوند و از آنها برای راه اندازی ماشین استفاده می شود. سلول های PV برق ماهواره ها و ایستگاه های فضایی را تأمین می کنند و حتی تولید توان تولید صفحات خورشیدینیرو را در نیروگاه های صدها مگاواتی تکمیل می کنند. از سال 2000 با سرعت 40 درصد رشد ، ظرفیت نصب شده برق الکتریکی خورشیدی 10.6 گیگاوات در سال 2007 را لمس کرده است.
دو مورد بالا در مورد استفاده از انرژی خورشیدی موارد بسیار واضحی هستند و بسیار در مورد آنها صحبت شده است. اما فکرش را بکنید ، تقریباً هیچ منبع انرژی تجدیدپذیری وجود ندارد که با انرژی همه کاره خورشیدی ارتباط برقرار نکند.
به انرژی باد فکر کنید. حرکت آرام هوا نسیم است. حرکت نیرومندتر هوا باد است. گرمایش و سرمایش نابرابر در قسمتهای مختلف زمین و آب توسط تابش خورشید جریانهای همرفتی ایجاد می کند که منجر به باد می شود. آسیاب های بادی توسط ثبت نام برق خورشیدیانرژی جنبشی باد هدایت می شوند. انرژی خورشیدی مسئول گرم شدن زمین و توده های آب است. بنابراین این گرمای خورشیدی است که مسئول ایجاد باد است. بنابراین واقعاً صحبت می کنیم ، باد صرفاً به عنوان حامل انرژی خورشیدی همه کاره عمل می کند.
در مورد انرژی جزر و مدی نیز چنین است. جزر و مد از اثر متقابل کشش گرانشی خورشید و ماه بر روی اجسام آبی روی زمین همراه با چرخش زمین حاصل می شود. بار دیگر متوجه شدیم که خورشید در ایجاد امواج جزر و مدی که سعی در مهار آن داریم تا از آن انرژی بگیریم ، بسیار م instrumentثر است.
از زیست توده به عنوان منبع تجدید پذیر انرژی استفاده می شود. کمی فکر به ما می پنل برق خورشیدی در منطقه رادکانگوید که انرژی زیست توده انرژی خورشیدی ذخیره شده به صورت کربوهیدرات است و با سوزاندن زیست توده – که باعث سوختن کربوهیدرات ها می شود – ما آن گرمای خورشید را ذخیره می کنیم. باز هم این انرژی خورشیدی همه کاره به شکل دیگری است که ما از آن استفاده می کنیم.
سوخت فسیلی که امروزه در همه مراحل زندگی از آن استفاده می کنیم نیز نمونه دیگری از انرژی خورشیدی ذخیره شده است. سوخت فسیلی میلیون ها سال پیش از بقایای حیوانات ، زیست توده و غیره حاصل شده است. بار دیگر سوخت های فسیلی نوعی انرژی خورشیدی ذخیره شده است ، درست همانطور که گفتیم زیست توده انرژی خورشیدی ذخیره شده است.
سیستم برق خورشیدی برای روستادر ابتدای این مقاله گفتیم که انرژی خورشیدی بسیار متنوع است. همانطور که در چند نمونه فوق مشاهده شد ، ما از انرژی خورشیدی همه کاره به اشکال مختلف استفاده کرده ایم. (راه اندازی سیستم خورشیدی درپروژه ی شیر حصار)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
انرژی خورشیدی همه کاره – مزایای انرژی خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *