مجهز کردن باغ و ویلا به برق خورشیدی

مجهز کردن باغ و ویلا به برق خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
مجهز کردن باغ و ویلا به برق خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
چهار ملاحظه برای پنل های خورشیدی مسکونی
صحبت میشود.
(مجهز کردن باغ و ویلا به برق خورشیدی) رفتن از صرف زندگی با انرژی شبکه تا نصب صفحات خورشیدی می تواند یک مرحله بزرگ و گاه طاقت فرسا باشد. بسیاری از مواردی که باید در نظر گرفته شود و تحقیقات زیادی باید انجام شود ، باعث می شود که صاحبان خانه در انتخاب بهترین خدمات خورشیدی مسکونی برای خانه خود تلاش کنند. بیایید به برخی از مواردی که صاحبان خانه در هنگام نصب خورشیدی خانگی در خانه های Devonport باید در نظر بگیرند ، نگاهی بیندازیم.
بام(مجهز کردن باغ و ویلا به برق خورشیدی)
صفحات خورشیدی با دوام بودن مشهور هستند ، زیرا بسیاری از سیستم ها چندین دهه عمر می کنند. با این حال ، سقفی که دارید می تواند بسته به نوع چیدمان و جهت سقف ، کارایی سیستم را افزایش یا کاهش دهد. در صورتی که تکمیل نصب را برای تکنسین ها دشوارتر کند ، برخی از انواع سقف سازی ممکن است باعث افزایش هزینه نصب شود.
قبل از نصب صفحات خورشیدی ، سقف شما باید از وضعیت خوبی برخوردار باشد و فضای بدون مانع کافی برای قرار دادن صفحات داشته باشد.
محل
وقتی می خواهید خانه خورشیدی را به اقامتگاه های Devonport اضافه کنید ، نباید موقعیت را به راحتی انجام داد. انرژی خورشیدی به خورشید وابسته است ، بنابراین پانل های شما باید به گونه ای قرار بگیرند که حداکثر میزان نور خورشید را بدست آورند و انرژی زیادی تولید کنند. به طور کلی ، خانه هایی که رو به شمال هستند بیشتر از خانه هایی که جنوبی هستند دارای آفتاب هستند.
اگر خانه شما در منطقه ای با نور خورشید کمتر است ، ممکن است به پانل های اضافی نیاز داشته باشید تا خانه خود را تأمین کنید.
تعیین سطح
مکانهای مختلفی وجود دارد که می توان پنلهای خورشیدی را برای تأمین انرژی یک خانه یا ساختمان قرار داد ، هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. محبوب ترین گزینه پانل روی سقف نصب شده است ، اگرچه ممکن است پانل های نصب شده روی زمین را نیز در نظر بگیرید. گزینه دیگر برای صفحات خورشیدی ، صفحات ردیابی است که حرکت خورشید را ردیابی می کند و آن را در طول روز دنبال می کند و حداکثر نوردهی را به شما می دهد.
انواع پانل ها نیز متفاوت هستند ، که می توانید با یک متخصص متخصص و آموزش دیده در مورد خدمات خورشیدی مسکونی در مورد آنها بحث کنید.
تأمین مالی
بودجه و گزینه های تأمین مالی شما بر روی سیستمی که برای خانه نصب کرده اید و همچنین بر روی اندازه و توانایی های آن تأثیر زیادی خواهد گذاشت. به طور کلی ، سیستم های انرژی خورشیدی می توانند از 5 تا 40 هزار دلار متغیر باشند و هزینه های آن را می توان از قبل یا با درخواست وام خورشیدی پرداخت کرد. این وام ها ماهانه پرداخت می شود و می تواند گزینه خوبی برای صاحبان خانه باشد که نمی توانند کل هزینه ها را در یک پرداخت پرداخت کنند.
اگر شرایط دریافت وام خورشیدی را ندارید ، می توانید سیستم برق خورشیدی را اجاره کنید و فقط باید هزینه اجاره را پرداخت کنید. اما این گزینه صلاحیت مالیات و تخفیفات مالیاتی را برای شما ندارد. (مجهز کردن باغ و ویلا به برق خورشیدی)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
چهار ملاحظه برای پنل های خورشیدی مسکونی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *