راه اندازی سیستم خورشیدی در پروژه ی گلمکان

راه اندازی سیستم خورشیدی در پروژه ی گلمکان

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
راه اندازی سیستم خورشیدی در پروژه ی گلمکان
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
انرژی خورشیدی در خانه – صرفه جویی در هزینه و انرژی با استفاده از خورشید
صحبت میشود.
پنل خورشیدی منو کریستال و پلی کریستال در سبزوار(راه اندازی سیستم خورشیدی در پروژه ی گلمکان) افزایش هزینه های آب و برق و افزایش نگرانی های زیست محیطی ، بهره وری انرژی خانوار را بیش از پیش مهم کرده است. شما تمام لامپ های رشته ای خود را با CFL یا LED جایگزین کرده اید ، آخرین شکاف و شکاف اطراف درب و پنجره خود را مهر و موم کرده اید و تمام لوازم منسوخ شده خود را با مدل های مدرن و کم مصرف جایگزین کرده اید. اما برای کاهش مصرف انرژی خانه شما چه کار دیگری می توان انجام داد؟ یک گزینه عملی که به طور فزاینده ای به کار می رود ، استفاده از قدرت خورشید است. انرژی خورشیدی خانگی در سال (راه اندازی سیستم خورشیدی در پروژه ی گلمکان) های اخیر شاهد افزایش محبوبیت بوده است ؛ یک سیستم با اندازه مناسب و تست سالمی سیستم برق خورشیدینصب شده می تواند قبض برق شما را به میزان قابل توجهی کاهش داده یا حتی از بین ببرد ، در درازمدت در هزینه صرفه جویی می کند و اثر کربن خانه شما کاهش می یابد. دو نوع سیستم اصلی انرژی خورشیدی برای استفاده در منزل وجود دارد: سیستم های فتوولتائیک (PV) ، که از سلول های نیمه رسانای سیلیکونی برای تولید برق از نور خورشید استفاده می کنند و سیستم های آب گرم خورشیدی که نور خورشید را برای گرم کردن آب برای استفاده در خانه شما متمرکز می کنند.
سیستم های فتوولتائیک در اطراف آرایه ای از پانل ها متمرکز شده اند که به طور معمول در پشت بام نصب می شوند و به سمت جنوب زاویه دارند تا حداکثر قرار دوره اموزشی سیستم خورشیدیگرفتن در معرض آفتاب را داشته باشند. آنها با گرفتن فوتون از خورشید و ایجاد یک پتانسیل الکتریکی از طریق اثر فتوولتائیک کار می کنند. این سیستم ها DC یا جریان مستقیم تولید می کنند ، بنابراین برای تولید برق AC برای استفاده در خانه به اینورتر نیاز دارند. سیستم های PV مدرن به هیچ باتری حجیم و ناکارآمدی نیاز ندارند و می توانند مستقیماً به شبکه با استفاده از کنتور مخصوصی که توسط یک متخصص واجد شرایط نصب می شود متصل شوند. این سیستم ها در طول روز انرژی زیادی تولید می کنند و اغلب از مصرف برق خانه پیشی می گیرند. در این حالت ، متر به عقب می رود و کسر کیلووات ساعت را از حساب شما کم می کند. به این ترتیب ، حتی اگر بیشتر انرژی شما در ساعات کم مصرف باشد ، یک سیستم PV محاسبه هزینه سیستم برق خورشیدیمی تواند مفید باشد. به دلیل پیچیدگی آنها ، باید به صورت تخصصی نصب شوند.
سیستم های PV که قبلاً برای هر چیز دیگری غیر از برنامه های کاربردی بسیار گران بود ، در 10 سال گذشته با کاهش چشمگیر قیمت روبرو شده اند ، و اکنون با نصب کمتر از 5 دلار در هر وات به فروش می رسند. این برای یک خانه دار متوسط ​​به چه معناست؟ نیازهای خانه به انرژی از نظر خانه ، خانه و خانه بر اساس اندازه ، تعداد ساکنین و سایر عوامل مانند آب و هوا بسیار متفاوت است. هزینه سیستم های PV خورشیدی معمولاً از حدود 10000 تا 50000 دلار نصب شده است و ماهیانه بین 500 تا 5000 کیلووات ساعت تولید می کنند. انتهای پایینی این محدوده باعث می شود که نیازهای خانه های اشنایی با برق سیستم خورشیدیمتوسط ​​به میزان قابل توجهی برسد ، در حالی که سیستم های PV بالاتر ، نیازهای کامل برق به جز بزرگترین خانه ها را تأمین می کنند. برای کلیه سیستم های PV از جمله نصب ، بدون پرداخت حداکثر 30٪ اعتبار مالیاتی فدرال وجود دارد. این بدان معناست که هزینه جیب صاحب خانه در واقع 30٪ کمتر از قیمت ذکر شده است. علاوه بر این ، بسیاری از ایالت ها اعتبارات مالیاتی منفرد را براساس خروجی سیستم یا هزینه ارائه می دهند و بسیاری از شرکت های خدمات هزینه نصب را یارانه می دهند. در مجموع ، این اعتبارات به این معنی است که یک صاحب خانه می تواند حتی نیمی از کل هزینه سیستم را پرداخت کند. از آنجا که سیستم های PV خورشیدی هنوز یک سرمایه گذاری قابل توجه هستند ، بسیاری از پیمانکاران خورشیدی اینورتر سیستم های برق خورشیدیبرنامه های پرداختی را ارائه می دهند ، به این معنی که یک سیستم با اندازه مناسب و بودجه می تواند بدون صرف هزینه از جیب ، بلافاصله پس انداز پول را شروع کند.
اگر دوست دارید جهش به خانه را خورشیدی کنید ، اما یک سیستم فتوولتائیک بسیار بزرگ است ، یک سیستم آب گرم خورشیدی می تواند گزینه بهتری باشد. این سیستم ها می توانند نه تنها برای استفاده در شیر آب گرم تولید کنند ، بلکه می توانند با استفاده از رادیاتورهای کف تابشی یا آب گرم ، کل خانه را گرم کنند. از آنجا که گرمایش خانه و آب گرم 75٪ از مصرف انرژی یک خانه معمولی را تشکیل می دهند ، این می تواند باعث صرفه جویی قابل توجه انرژی شود. آبگرمکن های خورشیدی ، در ابتدایی امپرمترترین حالت ، از یک جمع کننده خورشیدی تشکیل می شود که آب از طریق آن جریان می یابد و یک مخزن برای نگهداری آب گرم حاصل از آن. سیستم های ساده دارای یک مخزن نصب شده بر روی سقف هستند و از یک اثر ترموسیفون برای گردش آب در داخل کلکتور استفاده می کنند. سیستم های پیچیده تر از پمپ برای گردش آب استفاده می کنند و به دلایل زیبایی اجازه می دهد مخزن در داخل ساختمان قرار بگیرد. برخی از سیستم ها همچنین یک محلول ضد یخ را از طریق کلکتور به گردش در می آورند و سپس گرما را به مخزن آب گرم منتقل می کنند. این نوع سیستم که به سیستم حلقه بسته معروف است ، با کاهش تجمع مواد معدنی از آب سخت ، نگهدارنده را به حداقل می رساند و همچنین نگرانی در مورد یخ زدگی در پنل خورشیدی ارسالی برای مشتریمناطق سردسیر را برطرف می کند. هر دو نوع سیستم را می توان با یک آبگرمکن گازی یا برقی معمولی تکمیل کرد ، اطمینان حاصل کرد که آب گرم همیشه در دسترس است ، حتی در زمان های زیادی که نیاز به آب گرم دارد.
مزیت اصلی سیستم آب گرم خورشیدی نسبت به سیستم فتوولتائیک قیمت است. یک سیستم اساسی را می توان با حداقل 2000 دلار تأمین کرد که بیشتر نیاز آب گرم یک خانواده کوچک را تأمین می کند. یک سیستم پیچیده تر ممکن است حدود 10000 دلار هزینه داشته باشد و بسته به اندازه و آب و هوا برای گرم کردن و تأمین آب گرم برای یک خانه معمولی کافی است. مانند سیستم های PV ، 30٪ اعتبار مالیاتی فدرال اعمال می شود ، و m (راه اندازی سیستم خورشیدی در پروژه ی گلمکان)
پکیج تلویزیون و لامپ 660 واتی برق خورشیدی . 09913566338پکیج سیستم خورشیدی برای مشتری(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
انرژی خورشیدی در خانه – صرفه جویی در هزینه و انرژی با استفاده از خورشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *