خرید پکی و قسطی برق خورشیدی

خرید پکی و قسطی برق خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
خرید پکی و قسطی برق خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
WP در فناوری پنل خورشیدی یا رتبه بندی در صفحه خورشیدی به چه معناست؟
صحبت میشود.
(خرید پکی و قسطی برق خورشیدی) اگر در حال به روزرسانی یا به فکر ارتقا سیستم انرژی خورشیدی برای خانه خود هستید ، احتمالاً نام “WP” را روی بعضی از اجزای خاص مشاهده کرده اید. این علامت گذاری معمولاً یک عدد در کنار خود و یک درجه بندی برای سیستم دارد. این امر باعث ایجاد سردرگمی در بسیاری از افراد شده است زیرا آنها از معنی دقیق WP مطمئن نیستند.
WP به معنای “Watts Peak” است و درجه ای است که برای کل وات خروجی داده می شود زمانی که سیستم در شرایط عالی کار می کند. سیستم شما همیشه در این (خرید پکی و قسطی برق خورشیدی) سطح از عملکرد کار نخواهد کرد زیرا متغیرهای محیطی زیادی وجود دارد که می توان آنها را در نظر گرفت. اما هر چند وقت یک بار آن روز عالی را تجربه خواهید کرد که در آن همه چیز آرام ، ساکت و آفتابی خواهد بود که در نتیجه سیستم شما این مقدار نیرو را تولید می کند.
حالا هیجان زده نشوید و شروع کنید به زدن تابلوهای با رتبه بندی WP بالا در سراسر سقف خود. قسمتهای دیگری از سیستم شما درگیر تبدیل این انرژی است و اگر درجه WP آنها به اندازه پانلها نباشد ، پانلها می توانند آنها را بیش از حد بارگذاری کنند. بیایید بگوییم که شما 5 پنل دارید که دارای امتیاز 50 WP هستند. این در مجموع 250 وات در شرایط عالی است.
حال بگویید جعبه مبدل شما فقط دارای رتبه بندی 200 WP است. وقتی پانل های شما با ظرفیت کامل کار می کنند ، 50 وات بیش از توان مبدل تولید می کنند و آن را بیش از حد بار می آورند. این می تواند منجر به انواع اتفاقات ناخوشایند شود و آخرین چیزی که می خواهید یا نیاز دارید آتش سوزی است. برای جلوگیری از این رویداد و جلوگیری از دود منزل در منزل ، باید مقداری ریاضی و خرید هوشمند انجام دهید.
هنگام خرید پنل های خورشیدی خود اطمینان حاصل کنید که امتیاز WP آنها را یادداشت کرده و سپس آن را در تعداد پنل های خریداری شده ضرب کنید. سپس وقتی می خواهید سایر تجهیزات پشتیبانی الکتریکی را برای سیستم خریداری کنید ، اطمینان حاصل کنید که امتیاز WP آنها کمی بیشتر از رقمی است که برای پنل های خود دارید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که سایر اجزای سیستم بیش از حد بارگیری نمی شوند و همچنین فضای کار برای تنفس دارند.
شما می خواهید این اتاق تنفس را برای اجزای خود ترک کنید زیرا هرچه سیستم های الکتریکی قدیمی می شوند دیگر نمی توانند به اندازه زمان جدید بودن بار را تحمل کنند. اگرچه ضروری نیست ، اما این مرحله می تواند به شما کمک کند چند سال دیگر از اجزای سازنده خود خارج شوید قبل از اینکه آنها را جایگزین کنید. حتی پانل های خورشیدی و اجزای مربوط به آنها نیز طول عمر دارند و وقتی به این عمر می رسند باید تعویض شوند.
خوشبختانه اگر پنل ها و تجهیزات مربوطه به درستی ساخته شوند ، تا حدود یک دهه دیگر نگران این موضوع نخواهید بود. اگر پنل ها بسیار خوب ساخته شده باشند ، حتی ممکن است نگران این مسئله نباشید زیرا سیستم از شما بیشتر دوام می آورد.
بنابراین وقتی علامت گذاری WP روی تجهیزات سیستم انرژی خورشیدی خود را مشاهده کردید به یاد داشته باشید که این حداکثر وات است که می تواند در شرایط عالی تولید شود. همچنین به یاد داشته باشید که هنگام خرید تجهیزات خود ، اجزای پشتیبانی باید دارای امتیاز WP بالاتر از تمام پانل های شما باشند. عدم انجام این کار منجر به اضافه بار در سیستم شما و همچنین سایر عوارض جانبی خطرناک می شود. (خرید پکی و قسطی برق خورشیدی)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
WP در فناوری پنل خورشیدی یا رتبه بندی در صفحه خورشیدی به چه معناست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *