تست سالمی سیستم برق خورشیدی

تست سالمی سیستم برق خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
تست سالمی سیستم برق خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
حقایق انرژی خورشیدی
صحبت میشود.
(تست سالمی سیستم برق خورشیدی) این مقاله به برخی از جالب ترین واقعیت های انرژی خورشیدی می پردازد. انرژی خورشیدی به طور کلی یکی از اکولوژیکی ترین و مطلوب ترین منابع انرژی این روزها است. بیایید با چیزهای واضح پیش برویم. انرژی خورشیدی از طلوع زمان وجود داشته است. این ماده توسط حیوانات میکروبی ، گیاهی و حیوانی به عنوان منبع اصلی انرژی مورد استفاده قرار گرفته است. گیاهان ، با استفاده از فتوسنتز ، تقریباً تمام مواد غذایی موجود در زمین را ایجاد می کنند و در پایه زنجیره غذایی قرار دارند. علاوه بر این ، سوخت های فسیلی که امروزه به شدت به (تست سالمی سیستم برق خورشیدی) آنها اعتماد می کنیم از گیاهان و حیواناتی که مدتها پیش زندگی می کرده اند ایجاد می شود. فقط در چند وقت اخیر بشر توانسته است انرژی خورشیدی را بدست آورد تا در هر زمان از شبانه روز و در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد ، ذخیره و انتقال یابد.
سالانه جو زمین 3.85 میلیون اکساژول انرژی از خورشید ما جذب می کند. این به احتمال زیاد برای شما معنی چندانی ندارد ، با این حال ، در مقایسه ، کل استفاده از انرژی الکتریکی توسط همه مردم امروز در سراسر جهان فقط 56.7 اگزاژول در سال است. این نشان می دهد که در عرض چند ساعت ، زمین انرژی بیشتری را از خورشید دریافت می کند که مردم در طول یک سال صرف می کنند! انرژی خورشیدی به طور قابل ملاحظه ای منبع انرژی پاک و تمیز است به این دلیل که برخلاف سوخت های فسیلی ، استفاده از این نوع انرژی باعث تخلیه دی اکسید کربن یا انواع دیگر سموم مضر در محیط نمی شود. علاوه بر این ، انرژی خورشیدی تقریباً توسط هر شکل از زندگی جمع می شود. تقریباً مطمئناً هرگز ندیده اید که یک خزنده برای به آتش کشیدن چوب جمع کند ، اما به احتمال زیاد یکی را دیده اید که برای جذب انرژی خورشید روی سنگ افتاده است. انرژی خورشیدی احتمالاً بهترین گزینه انرژی سازگار با محیط زیست است که در حال حاضر قابل دستیابی است.
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که انرژی خورشیدی دقیقاً قادر به انجام چه کاری برای محیط زیست ما است. هر ساله ، انسانها با استفاده از چندین منبع اصلی برق 467 اکساژول انرژی مصرف می کنند: سوزاندن ذغال سنگ ، بنزین و روغن ، همراه با منابع “سبز” مانند انرژی باد ، خورشید و انرژی آبی. با این حال ، اگر می توانستیم فقط 10٪ از انرژی خورشید را بگیریم ، توانایی جایگزینی تمام منابع سوخت فسیلی را خواهیم داشت و فضای کافی برای رشد را خواهیم داشت. بدون شک واقعیتهای مربوط به انرژی خورشیدی از این قبیل روشن می کند که انرژی خورشیدی برای محیط زیست چقدر بهتر است و پتانسیل توسعه انرژی خورشیدی چقدر است.
با توجه به اینکه برخی از جالبترین واقعیتهای مربوط به انرژی خورشیدی را دیده اید و اکنون درمورد اینکه چه چیزی انرژی خورشیدی می تواند برای محیط زیست درک کند ، درک کرده اید ، احتمالاً می خواهید بدانید که انرژی خورشیدی دقیقاً چیست. به بیان ساده تر ، انرژی خورشیدی همان انرژی گرمایی و نوری است که از خورشید ساطع می شود. خورشید دائماً مقادیر زیادی انرژی را در منظومه شمسی تولید می کند. تقریباً 30٪ از انرژی خورشید که به زمین می رسد بلافاصله توسط جو منحرف می شود و 20٪ دیگر به جو جذب می شود. با این حال ، تقریباً 50٪ از انرژی در واقع به سطح زمین می رسد ، جایی که باعث سوختن فتوسنتز در گیاهان می شود ، آب و هوای گرم و گرم و گرم را حفظ می کند ، دمای اقیانوس را حفظ می کند و به طور کلی سیاره ما را زنده نگه می دارد. همه اینها بدون ایجاد آلودگی یا تخریب منابع طبیعی انجام می شود.
بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه انرژی خورشیدی در سطح فنی کار می کند ، و بنابراین آنها تعجب می کنند که چه چیزی انرژی خورشیدی برای خانه ها ، مشاغل و جوامع خود فراهم می کند. در سه دهه گذشته ، فناوری انرژی خورشیدی با سرعت شتابان توسعه یافته است. انرژی خورشیدی در تعدادی از نیروگاه های بزرگ برق در ایالات متحده ، اسپانیا ، استرالیا و سایر کشورها جمع می شود ، جایی که نیرو را مستقیماً به شبکه برق می رساند. این بدان معنی است که خانه های بی شماری در سراسر کره زمین از قبل انرژی الکتریکی تولید شده توسط خورشید را دریافت می کنند. یکی از چندین واقعیت انرژی خورشیدی که کمتر شناخته شده است این است که انرژی خورشیدی را می توان در مقیاس قابل توجهی کوچکتر نیز به کار برد. صفحات خورشیدی برای خانوارها و مشاغل ، مطمئناً می تواند درصدی (یا احتمالاً کل) از توان این ساختمانها را ایجاد کند. در مقیاس حتی کوچکتر ، سیستم های پانل خورشیدی در هند و اندونزی برای ضد عفونی آب مورد استفاده قرار می گیرند ، و اغلب از مشعل های خورشیدی و اجاق های کوچک به منظور پخت غذا در سایر مناطق جهان استفاده می شود. از انرژی خورشیدی می توان برای تأمین انرژی تقریباً هر روشی را که می توانید تصور کنید ، از تولید برق در مقیاس بزرگ برای شهرها و جوشاندن یک گلدان آب استفاده کنید.
آنچه همه این کاربردهای مختلف را قابل دستیابی می کند ، توسعه سیستم های انرژی خورشیدی است. شما دو نوع استاندارد از فناوری های انرژی خورشیدی را که امروزه استفاده می شود ، مشاهده خواهید کرد: انرژی حرارتی خورشیدی (STE) و انرژی فتوولتائیک (PV). کلکتورهای حرارتی خورشیدی فقط گرما یا انرژی گرمایی تولید شده توسط خورشید را مهار می کنند. این انرژی حرارتی به طور کلی برای گرم کردن آب استفاده می شود که به نوبه خود می تواند به راحتی ذخیره شود و برای نیازهای روزمره استفاده شود یا به سیستم گرمایش خانگی منتقل شود. STE ممکن است با گرم کردن یا انرژی دادن به یک توده حرارتی که برای ادامه تابش hea طراحی شده است ، ذخیره شود (تست سالمی سیستم برق خورشیدی)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
حقایق انرژی خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *