برق خورشیدی کوچک

برق خورشیدی کوچک

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
برق خورشیدی کوچک
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
به طور چشمگیری هزینه های انرژی خود را کاهش دهید
صحبت میشود.
(برق خورشیدی کوچک) در اقتصاد امروز بسیاری از خانوارها و در حال حاضر مشاغل در جستجوی روشهای جایگزین برای پس انداز در قبض های خود هستند. منابع انرژی تجدیدپذیر با کمال تعجب با استفاده از انرژی خورشیدی ، که در همه جا در دسترس است ، به کاهش مصرف انرژی کمک می کنند.
صفحات خورشیدی فراوانترین منابع انرژی تجدیدپذیر را در سراسر جهان تبدیل می کنند. سالهاست که از انرژی خورشیدی استفاده می شود. چیزی که اکثر ما روزانه از آن استفاده می کنیم یک ماشین حساب قابل حمل است. برخی از محصولات جدیدتری که (برق خورشیدی کوچک) امروزه شاهد آن هستیم ، چراغ های چشم انداز ، علائم هشدار دهنده راه سازی ، دستگاه های نظارت بر ترافیک و شماره های موجود در صندوق های پستی است.
در اینجا چند واقعیت در مورد استفاده از انرژی به طور کلی آورده شده است … حداقل وقتی صحبت از ایالات متحده می شود.
طبق گفته وزارت انرژی ، متوسط ​​خانوار درصد زیر انرژی مصرفی خود را صرف می کند.
44٪ در مورد گرمایش و سرمایش
30٪ برای روشنایی ، آشپزی و لوازم خانگی
18٪ برای گرمایش آب
8٪ برای یخچال و فریزر
یک باور غلط بزرگ درباره Solar Power وجود دارد.
در روزهای ابری کار نمی کند.
این فقط در آب و هوای واقعا آفتابی کار می کند.
این درست نیست صفحات خورشیدی در روزهای ابری و یا در مناطق با آفتاب متوسط ​​به اندازه کافی کارایی ندارند. مقدار توان کاهش می یابد اما آنها هنوز هم برق تولید می کنند. مزیت این است که توان اضافی در روزهای آفتابی می تواند به ارائه دهنده خدمات فروخته شود یا برای استفاده های بعدی ذخیره شود ، به عنوان مثال. روزهای ابری و در شب
منابع انرژی تجدیدپذیر فقط مورد توجه بسیاری از مردم است ، اما مزایای آن با شروع اکنون بسیار زیاد است. در اینجا چند نمونه ذکر شده است:
انرژی خورشیدی یک منبع سبز و تجدیدپذیر است.
انرژی خورشیدی آلاینده نیست.
انرژی خورشیدی مقرون به صرفه است.
مشوق های ارائه دهندگان خدمات و دولت.
ارزش خانه های خود را افزایش دهید.
سیستم ها قابل توسعه هستند.
سیستم های انرژی خورشیدی در اندازه ها ، شکل ها و پیکربندی های مختلف ارائه می شوند. یک سیستم تجاری برای اداره کل خانه شما ، که هم اکنون نیز بسیار گران است. یک کیت خودتان بخرید و با استفاده از آن آزمایش کنید تا ببینید آیا آن چیزی که انتظار داشتید را انجام می دهد یا نه. یا یک سیستم را کاملاً از ابتدا از قسمتهای موجود بسازید و یک راهنمای خوب برای دنبال کردن داشته باشید.
بدیهی است که هنوز بحث های زیادی در مورد نحوه حفظ یا حتی از بین بردن وابستگی ما به منابع تجدید ناپذیر وجود دارد. زمان آن فرا رسیده است که فهمیدیم ما باید قدمهایی را برای ادامه تغییر زندگی خود نه تنها برای خود بلکه آینده همه برداریم.
در حال حاضر ، من یک مدلساز مجدد در خانه هستم و مشتاق چوب سفارشی هستم. این روزها به دنبال راه هایی برای کاهش وابستگی به انرژی های تجدید ناپذیر بوده ام. افرادی که با آنها تماس می گیرم نگرانی های یکسانی دارند و به دنبال انجام همان محاسبه هزینه سیستم برق خورشیدیکارها هستند. (برق خورشیدی کوچک)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
به طور چشمگیری هزینه های انرژی خود را کاهش دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *