محاسبات برق خورشیدی

اموزش بستن سیستم برق خورشیدی

اموزش بستن سیستم برق خورشیدی
1اموزش بستن سیستم برق خورشیدی :
2حسن زهانی هستم مجری سیستم های خورشیدی
3دوستان عزیز، ما یک پکیج حرفه ایی که در مورد نحوه ی بستن سیستم خورشیدی هست رو طراحی کردیم.دانشجوویا کسانی که علاقه ایی دارن به این رشته مناسب است.
4از ما میپرسند که توی سیستم خورشیدی چه چیزهایی رو باید مد نظر داشتع باشیم ؟چند مورد مدنظر هست
5اولی مصرف توان تولیدی پنل ومیزان باطری میزان تولید کنترل شارژ میزان تابش روزانه و محاسبات اینورتر مورد نیاز این سیستم
6ما پکیجی طراحی کردیم (پکیج تخصصی اموزش و محاسبات سیستم برق خورشیدی )در ایران مشابهش نیست.
7تمامیه پکیج ها به صورت ویدیو هست که حاصل تجربیات خودموناز500پک نصب شده هست.قیمت مناسبی هم داره(1000000)
8منفضل از شبکه در این نوع سیستم برق تولید شده از پنل خورشیدی وارد باتری شده ودران ذخیره میشود.سپس برق ذخیره شده در باتری پس از تبدیل شدن به برق متناوب توسط اینورتر مخصوص سیستم های منفضل از شبکه وارد مدار برق خانه میشود.
9در این روش یک کاربر میتواند همه یا بخشی از برق خانه را بااستفاده از برق خورشید تامیین نماید.در ادامه
به توضیح سیستم برق خورشیدی منفضل از شبکه و همچنین برااورد هزینه برای یک خانه پرداخنه میشود.
10برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید تماس بگیرید
09913566338 مهندس زهانی
اموزش بستن سیستم برق خورشیدی
مزایای پنل های خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کتاره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
مزایای پنل های خورشیدی
صحبت میشود.
پنل خورشیدی وسیله ای است که برای جذب انرژی از خورشید به منظور تولید گرما یا در بسیاری موارد برق مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از آن به عنوان سلول فتوولتائیک یاد می شود زیرا از سلولهای زیادی ساخته شده است که برای تبدیل نور خورشید به برق استفاده می شود. تنها ماده اولیه این صفحات خورشیدی خورشید است. به گونه ای ساخته شده است که سلولها رو به خورشید قرار دارند تا حداکثر جذب اشعه خورشید را فراهم کنند. هرچه انرژی خورشید بیشتر باشد ، الکتریکی که تولید می شود نیز بیشتر است. صفحات خورشیدی به دلیل مزایای زیادشان که بسیار بیشتر از موارد منفی است ، در بسیاری از خانه های دنیا استفاده می شود. در زیر به برخی از این موارد مثبت پرداخته شده است.
یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از صفحات خورشیدی عدم انتشار گازهایی است که در خانه های گلخانه ای رایج است. این پانل ها هیچ دود ، فلزات شیمیایی یا سنگین را که می توانند از عوامل خطر برای سلامتی انسان باشند ، منتشر نمی کنند. بنابراین صفحات خورشیدی در مقایسه با سوزاندن سوخت های فسیلی برای تولید انرژی سازگار با محیط زیست هستند. این از آنجا که انتشار کربن خطرناک است و جلوگیری از انتشار آن در حفاظت از محیط فعلی و آینده ما بسیار مهم است. دوستانه بودن محیط زیست از آنجا که دولت دائماً در حال یافتن راههایی برای کنترل گرمایش کره زمین است مهم است و استفاده از صفحات خورشیدی یک روش عالی برای شروع است. بنابراین صفحات خورشیدی تنظیم تمیزی دارند و هوا را تازه می گذارند. مهمتر از همه آنها در پیشگیری از بسیاری از موارد بروز سرطان کمک می کنند. دلیل این امر این است که گفته شده برخی از محصولات برخی از منابع انرژی مانند انرژی هسته ای به دلیل شروع جهش در سلول ها باعث سرطان می شوند.
ثانیا ، استفاده از پانل های خورشیدی انرژی مستمر رایگان را برای کسانی که از آن استفاده می کنند تضمین می کند. این امر عمدتا به این دلیل است که تنها هزینه نصب شده است. پس از نصب ، انرژی آزاد می شود ، زیرا پانل برای کار با آن به تعمیر و نگهداری منظم یا سوخت نیاز ندارد. همچنین برای عملکرد خود به مواد اولیه ای احتیاج ندارد. تا زمانی که پرتوهای خورشید وجود داشته باشد که در بیشتر نقاط جهان یک امر روزمره است ، کار می کند. در جهانی که توزیع برابر منابع به طور مداوم در جستجوی آن است ، این امر از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا همه در هنگام استفاده از انرژی خورشیدی حقوق یکسانی دارند. این به این دلیل است که انرژی حاصل از خورشید روی همه می افتد. این روش خوبی برای حفظ برابری در مقایسه با انرژی حاصل از سوخت های فسیلی است که خانه های کم درآمد در بسیاری از موارد از پس آن بر نمی آیند.
این مزیت نیز وجود دارد که استفاده از صفحات خورشیدی امکان تمرکز قدرت را فراهم می کند. این بسیار مهم است زیرا بسیار ارزان است. دلیل اصلی این امر این است که وقتی قدرت غیرمتمرکز نیست ، باید بین همه تقسیم شود و در نتیجه به بسیاری از مناطق منتقل می شود. با این اتفاق هزینه های بسیار زیادی متحمل می شود. این شامل؛ سایش و پارگی وسایل نقلیه ، آلودگی هوا در میان دیگران. این هزینه ها همه در قبض های برق افراد گنجانده شده است زیرا دولت هزینه ها را تأمین نمی کند. بنابراین استفاده از صفحات خورشیدی به عنوان یک طرح پس انداز و ایجاد احساس انصاف از مزایای بیشتری برخوردار است زیرا قدرتمندان تمایل دارند از مزایا استفاده کرده و از موقعیت های خود برای اختلاس وجوه استفاده کنند. این از نظر شهروندان منصفانه نیست. این بدان دلیل است که بیشتر آنها برای تأمین هزینه های زندگی خود تلاش می کنند.
یک صفحه خورشیدی می تواند از شبکه استفاده شود. این مزیت بزرگی برای کسانی است که در مناطق بسیار منزوی یا مناطق روستایی زندگی می کنند. خاموش بودن شبکه به این معنی است که خانه به شبکه برق ایالت متصل نیست. این مزیت کم هزینه بودن را دارد زیرا ممکن است نصب برای افرادی که در مناطق جداگانه زندگی می کنند بسیار گران باشد. این افراد در بسیاری از موارد به دلیل اینکه بعضی اوقات مقرون به صرفه نیست ، خطوط برق آنها قطع می شود. پنل های خورشیدی راه حلی برای این امر ارائه می دهند زیرا نصب آنچنانی ندارد. با این حال ، کسانی که در شهرها زندگی می کنند می توانند از تکنیک خارج از شبکه نیز استفاده کنند. یک مزیت اضافی در این مورد این است که هیچ قانونی در مورد اینکه آیا فرد می خواهد از صفحه های خورشیدی استفاده کند یا خارج از شبکه کار کند ، وجود ندارد. این مسئله در هنگام استفاده از انرژی الکتریکی تولید شده توسط سوخت های فسیلی مسئله ای است.
پنل های خورشیدی فرصت های شغلی ایجاد می کنند. این از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا نرخ بیکاری در جهان امروز بسیار زیاد است. این مشاغل در قالب تولید پنل های خورشیدی ، تحقیق در مورد پیشرفت های بیشتر ، نگهداری ، توسعه و ادغام فرهنگی ایجاد شده اند. با ادامه حضور خورشید ، این مشاغل تضمین می شوند زیرا در حال انجام و اصلاحات مداوم در این دستگاه است. مشاغلی مانند تعمیر و نگهداری و نصب نیازی به آموزش طولانی مدت ندارند و بنابراین برای کسانی که مهارت زیادی ندارند و بیکار هستند از مزایای بیشتری برخوردار است.
استفاده از انرژی خورشیدی از دستکاری قیمت و سیاست در امان است. این واقعیت که هیچ ماده اولیه ای وجود ندارد که صرفاً توسط انحصار کنترل شود ، اطمینان حاصل می کند که دستکاری در قیمت ها همانطور که در مورد سوخت های فسیلی اتفاق می افتد ، وجود ندارد. با استفاده از سوخت های فسیلی ، قیمت ها می توانند به اندازه قدرت های انحصاری افزایش پیدا کنند
مزایای پنل های خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *