اجرای پروژه پمپ آب خورشیدی یک اینج و ارتفاع 40 متر

اجرای پروژه پمپ آب خورشیدی یک اینج و ارتفاع 40 متر

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
اجرای پروژه پمپ آب خورشیدی یک اینج و ارتفاع 40 متر
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
پنل های خورشیدی
صحبت میشود.
(اجرای پروژه پمپ آب خورشیدی یک اینج و ارتفاع 40 متر) به طور کلی ، انرژی خورشیدی را می توان انرژی ای توصیف کرد که از نور خورشید دریافت می شود و توسط یک منبع مکانیکی برای مصارف خانگی تبدیل می شود. از آنجا که خورشید به راحتی در دسترس است ، برای عملیات ارزان تر و قابل اطمینان است. از طرف دیگر ، صفحات خورشیدی مواد ساخته شده مکانیکی هستند که هدف اصلی آنها تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی است. آنها از عنصری به نام سیلیکون ساخته شده اند. این وظیفه اصلی عنصر سیلیکون است که انرژی خورشیدی را به سمت برق (اجرای پروژه پمپ آب خورشیدی یک اینج و ارتفاع 40 متر) مخفی کند. انرژی خورشیدی را می توان مستقیم یا غیرمستقیم از نور خورشید دریافت کرد. وقتی شدت انرژی خورشیدی کاملاً ابری می شود ، مواد خورشیدی فتوولتائیک پرتوهای خورشید را به الکتریسیته منتقل می کنند و گیرنده حرارتی خورشیدی ، انرژی خورشیدی را به حلال های گرما مانند روغن و آب تغییر می دهد. از این نوع نیرو در ، شارژرهای iPod ، آبگرمکن های باتری شارژر ، شارژرهای تلفن همراه و فضاپیماها استفاده می شود.
صفحات خورشیدی چگونه کار می کنند؟ آنها عملاً روی اختراع فتوولتائیک کار می کنند. نام آن از فناوری مورد استفاده گرفته شده است که به PV نیز معروف است و از عنصر سیلیکون ساخته می شود. آنها در اصل نیمه هادی هایی هستند که از شن و ماسه ساخته شده در تراشه های بزرگ رایانه ساخته می شوند. هنگامی که اشعه خورشید بر روی مواد PV می افتد ، اتصال PN در آن با هادی فلزی به تولید برق کمک می کند. در این مقطع ، اتصال PN بار مثبت و منفی است که به تولید جریان الکتریکی کمک می کند. انرژی خورشیدی در سیستم های مختلف ، اتصال شبکه ، اینورترها و ذخیره انرژی موجود است. در یک سیستم متفاوت ، PV فضای زیادی از سقف را اشغال می کند تا انرژی بیشتری تولید کند. همچنین می تواند در فضای زمین ساخته شود و حداکثر 5-9 مگاوات در ساعت تولید کند. همچنین می توانند در روشنایی خیابان مفید باشند.
صفحات خورشیدی چگونه ساخته می شوند؟ آنها اساساً از نقاط سه بعدی ساخته شده اند. تولید سیلیکون کریستالی ، پانل های سیلیکون کریستالی و پانل های سیلیکون آمورف. این پایه تولید انرژی خورشیدی همان چیزی است که در حال حاضر استفاده می شود. به عنوان مثال ، در تولید سیلیکون کریستالی ، هنگامی که عنصر سیلیکون ذوب شده و برش داده می شود ، پلی کریستالی سیلیکون نامیده می شود. در حالت دیگر هنگام ساخت و برش ، به سیلیکون تک بلوری تبدیل می شود. در هر دو مورد ، آنها در مورد؛ صد در صد سیلیکون خالص در حالت دوم پانل های سیلیکون کریستالی ، آنها به طور معمول تکه تکه شده و سپس قطعه قطعه می شوند و در نهایت با مواد دوپینگ صیقل داده می شوند. این حالت بار الکتریکی درون آنها را به سلول ها تغییر می دهد. پانلهای سیلیکون آمورف از آلیاژهای سیلیکون همراه با سلولهای چند لایه برای تولید انرژی ساخته شده اند. این ترکیب نحوه تولید انرژی خورشیدی را توضیح می دهد.
آخرین فن آوری صفحات خورشیدی چیست؟ جدیدترین فناوری انرژی خورشیدی در طیف وسیعی از امور ظهور کرده است. این کار با گزینه های قدرت سبز که برای مصارف خانگی معمول است شروع می شود. جنبه دیگر آن سیستم خنک کننده و گرمایش برق در خانه است. دستگاه با تکنولوژی بالا و روشنایی دوره ای در خانه از دیگر نمونه های خوب توسعه انرژی خورشیدی است. توسعه جدید رایانه های شخصی برای خانه های هوشمند نیز از آخرین ایده های مربوط به انرژی خورشیدی کنار گذاشته شده است. (اجرای پروژه پمپ آب خورشیدی یک اینج و ارتفاع 40 متر)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
پنل های خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *