کم کردن مصرف با سیستم برق خورشیدی UPS طلا فروشی

کم کردن مصرف با سیستم برق خورشیدی UPS طلا فروشی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
کم کردن مصرف با سیستم برق خورشیدی UPS طلا فروشی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
باتری شارژر خورشیدی GreenLighting
صحبت میشود.
(کم کردن مصرف با سیستم برق خورشیدی UPS طلا فروشی) اندیشه
این ابزار می تواند به شما احساس کند که به دنیا کمک می کنید. چرا؟ زیرا شما می توانید دستگاه های خود را با استفاده از انرژی خورشید و هیچ چیز دیگری شارژ کنید! حتی اگر می توانید از سطح برق به انرژی خورشیدی در سطح بسیار کمی ارتقا یابید ، اما هنوز یک قدم به سمت نجات زمین ما است. به نظر ایده بسیار خوبی می رسد اما بیایید با جزئیات بیشتر به محصول بپردازیم.
جزییات فنی(کم کردن مصرف با سیستم برق خورشیدی UPS طلا فروشی)
اول از همه ، بدیهی است که انرژی را مستقیماً از خورشید دریافت می کند ، صفحه خورشیدی 4.5 ولت و 0.4 وات است. شما می توانید انتظار داشته باشید که این ابزار باتری 2000 میلی آمپری لیتیوم یونی را شارژ کند. این بدان معنی است که شما می توانید تلفن ها و دستگاه های جدیدترین نسل را شارژ کنید. باتری شارژ خورشیدی GreenLighting دارای یک فنجان مکش است که به شما امکان می دهد از آنها در پنجره ها استفاده کنید. به گفته ارائه دهنده تلفن شما تا 40٪ شارژ می کند. قرار است طی 4 ساعت این کار انجام شود. اگر روز ابری دارید می توانید آن را از طریق USB شارژ کرده و برای بعد ذخیره کنید. در این گجت 4 چراغ آبی در پشت مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد باتری داخلی چه میزان انرژی دارد. چراغ سبز نشان می دهد که آیا این باتری شارژ خورشیدی GreenLighting در حال شارژ است یا خیر. ابعاد آن 4.5 “x 1.5” است.
بررسی ها
بیشتر نقدهایی که خوانده ام مربوط به آمازون است. اکثر بررسی ها در مورد این محصول خوب است. من آموخته ام که این ابزار دارای 2 مشکل رایج است.
ساکشن مک به درستی کار نمی کند
سرعت شارژ کند است
بخاطر داشته باشید که در مکش های هوای خشک لیوان ها به خوبی کار نمی کنند. همچنین ممکن است باتری شارژ خورشیدی GreenLighting را بر روی چیزی استراحت دهید زیرا این ابزار برای کاپ مکش سنگین است.
سرعت شارژ کاملاً به نوع پنجره بستگی دارد. ما در این مرحله از پیشرفت فناوری هستیم که پنجره ها می توانند به میزان قابل توجهی از نور خورشید بکاهند. بنابراین اگر می خواهید این شارژر را در پشت شیشه جلو اتومبیل یا شیشه های جدید قرار دهید ، به خاطر داشته باشید که این تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. اگر هوا آفتابی است بهتر است پنجره ها را باز نگه دارید اگر خیلی سرد است ، تفاوتی که ایجاد می کند را در نظر داشته باشید. سایر بررسی ها خاص یا ذهنی نیستند ، به همین دلیل است که من آنها را ذکر نمی کنم. (کم کردن مصرف با سیستم برق خورشیدی UPS طلا فروشی)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
باتری شارژر خورشیدی GreenLighting

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *