پکیج مناسب در سیستم خورشیدی

پکیج مناسب در سیستم خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
پکیج مناسب در سیستم خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
طراحی های مختلف اجاق خورشیدی موافقان و مخالفان
صحبت میشود.
سولار صنعت فیروزه مشهدپکیج مناسب در سیستم خورشیدپکیج مناسب در سیستم خورشیدیی اکثر تصمیمات در زندگی نیاز به تعادل در انواع مختلف دارند و انتخاب برای خرید یا ساخت اجاق خورشیدی (اجاق خورشیدی) از این قاعده مستثنی نیست. به معنای واقعی کلمه تعداد انگشت شماری از انواع اصلی طراحی اجاق خورشیدی وجود دارد و اینها اجاق جعبه خورشیدی ، اجاق گاز پانل ، اجاق گاز سهموی ، کتری خورشیدی ، اجاق گاز ترکیبی خورشیدی و اجاق گاز قیفی هستند.
طرح های دیگر اجاق خورشیدی علاوه بر این شش دسته وجود دارد که مورد استفاده پکیج مناسب در سیستم خورشیدپکیج مناسب در سیستم خورشیدیی قرار می گیرد ، به عنوان مثال اجاق خورشیدی هات داگ ، اما به طور عمده اکثر اجاق های خورشیدی در برق خورشیدی سیاریکی از این دسته ها قرار می گیرند.
زودپز جعبه ای یکی از اساسی ترین طراحی های اجاق خورشیدی است و به معنای واقعی کلمه یک جعبه است که برای ورود حداکثر آفتاب به جعبه داخلی عایق بندی شده و غذا را در یک قابلمه خورشیدی خورشیدی یا ظرف مناسب گرم می کند. اثر گرم شدن با مهر و موم شدن واحد با ماده ای شفاف ، یا شیشه بافر یا یک پلاستیک ضخیم از نوع پلی اتیلن ، تقویت می شود.
یک نمونه بسیار محبوب کوره خورشید جهانی است که می توان گفت گسترده ترین کوره خورشیدی در جهان است. این اجاق گازها به طور کلی از نظر پول ، از نظر کارایی آسان ، از نظر تجاری تولید می شوند ، از کارآیی و استقبال خوبی برخوردار هستند. برق خورشیدی برای باغنکته منفی این است که این اجاق گازها می توانند بسیار حجیم باشند و به اندازه برخی از طرح های کوچکتر قابل حمل نیستند. نوع کوچکتر خانگی ، اجاق خورشیدی پیتزا است.
اجاق گازهای صفحه ای از پنل های تخت ، براق و بازتابنده برای تمرکز و تمرکز نور خورشید روی قابلمه ای که درون یک کیسه پلاستیکی شفاف قرار دارد ، استفاده می کنند. در اصل شبیه مفهوم اجاق گاز جعبه ای است ، مگر اینکه در اکثر طرح های اجاق گاز صفحه ای جعبه داخلی وجود ندارد. نمونه ای از اجاق گاز صفحه ای اجاق خورشیدی CooKit است. استفاده از این اجاق گازها بسیار سبک و سبک است ، گرچه دمای داخلی کاملاً مطابق با اجاق گاز خورشیدی را ندارند.
برق خورشیدی برای دوربین مداربستهکتری های خورشیدی در مقایسه با سایر طرح های اجاق گاز تا حدودی کمتر دیده می شوند و کمتر دیده می شوند. کتری خورشیدی از یک لوله شیشه ای خورشیدی تخلیه شده (لوله شیشه ای خلاuum خورشیدی) ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات برای گرفتن و ذخیره انرژی از خورشید استفاده می کند. از این طرح به عنوان فلاسک کتری خورشیدی – قمقمه نیز یاد می شود. یک مزیت این است که این اجاق ها می توانند مایعات را تا دمای بالا گرم کرده و دمای نسبتاً زیادی را در بیشتر غروب خارج از ساعات روز حفظ کنند. در حالی که امکان پخت غذا وجود دارد ، این در مقایسه با اجاق های خورشیدی معمولی محدود است.
اجاق های سهموی یک طراحی آشپز خورشیدی پیچیده تر هستند و در عین حال که در برق خورشیدی برای یخچالهر دو کاربرد داخلی و صنعتی بسیار کارآمد هستند ، این اجاق گازها گران تر از محصولات مشابه خود هستند و به همین دلیل برای کاربر سطح پایین خورشیدی بسیار مقرون به صرفه نیستند. این طرح ها همچنین بسیار بزرگ بوده و قابل حمل نیستند.
اجاق خورشیدی ترکیبی مفهومی است که تلاش می کند تا بهترین حالت را برای آشپزی خورشیدی و آشپزی معمولی از هر دو جهان فراهم کند. در اصل یک اجاق گاز جعبه ای است که با یک عنصر گرمایش الکتریکی معمولی طراحی شده است و شرایط آب و هوایی جوشکاری می کند که اجاق خورشیدی جعبه ای قادر به انجام آن نیست یا بالقوه عملکرد ضعیفی دارد. احتمالاً پرکاربردترین مدل در سطح جهان کوره خورشیدی برق خورشیدی روستاییTulsi-Hybrid است. اصلی ترین عیب آشکار این اجاق گاز ، هزینه های گاه به گاه برق است.
اجاق گاز قیفی به سادگی یک نوع پیچیده تر از طرح اولیه اجاق گاز پانل است. در مقایسه با وجود صفحات مختلف مجزا که بخشی از شبکه پانل های اطراف قابلمه را تشکیل می دهند ، اجاق گاز قیف به سادگی یک قیف کامل است که با قیف برعکس طراحی شده است ، به عبارت دیگر انتهای باز نزدیکترین قیف به خورشید کاملاً باز است و به سمت پایین و در انتهای بسته ، جایی که قابلمه پخت قرار دارد ، شعله ور می شود. در حالی که یکی از اجاق های کم مصرف ، این مزیت اضافه می کند که بسیار قابل حمل و ساخت بسیار سریع و آسان است.
برق خورشیدی سولارلی الیوت نویسنده پخت و پز خورشیدی و فعالیتهای مربوط به پخت و پز خورشیدی است. وی به عنوان یک نویسنده در این زمینه ، در ارائه راه حل برای اطلاعات مربوط به پخت و پز خورشیدی و استفاده از اجاق های خورشیدی در خط مقدم است. (پکیج مناسب در سیستم خورشیدی)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
طراحی های مختلف اجاق خورشیدی موافقان و مخالفان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *