پنل خورشیدی ارسالی برای مشتری

پنل خورشیدی ارسالی برای مشتری

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
پنل خورشیدی ارسالی برای مشتری
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
نیروگاه خانگی – یک بازبینی واقعی
صحبت میشود.
برق خورشیدی برای چاه کشاورزیپنل خورشیدی ارسالی برای مشترپنل خورشیدی ارسالی برای مشتریی چرا تصمیم گرفتم نیروگاه خانگی بخرم
من به دلیل یک سرمایه گذاری ناموفق در سهام ، مشکلات مالی داشتم و به دنبال راهی برای صرفه جویی در همه چیز ، از انرژی الکتریکی بودم. در واقع ، من لوازم خانگی زیادی از جمله ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و یک رایانه شخصی دارم که هر ماه تقریباً 350 دلار برای من هزینه دارد.
بنابراین ، آنلاین شدم و برای کسب اطلاعات در مورد صرفه جویی در هزینه های برق پنل خورشیدی ارسالی برای مشترپنل خورشیدی ارسالی برای مشتریی در وب گشت و گذار کردم و این کتاب راهنما (نیروگاه خانگی ساخته شده) را پیدا کردم که توضیح می برق خورشیدی ویلادهد چگونه با استفاده از صفحه های خورشیدی تا 80٪ در هزینه های برق صرفه جویی می کنم.
تصمیم گرفتم نگاهی به آن بیندازم و دفترچه راهنما را خریدم.
این در مورد چیست
نیروگاه خانگی ساخته شده کتاب الکترونیکی است که به صاحبان خانه کمک می کند تا هزینه برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. این یک کتاب الکترونیکی 115 صفحه ای است و وقتی آن را سفارش دادم ، 3 جایزه نیز دریافت کردم:
پاداش شماره 1- “بیودیزل – یک راه حل جایگزین برای ماشین و خانه شما”
پاداش شماره 2 – “بهترین ترفندها و نکات برای صرفه جویی در مصرف انرژی”
تولید برق رایگان خورشیدیپاداش شماره 3 – “به روزرسانی رایگان برای 10 سال آینده”
فرانک پاتریک ، خالق نیروگاه خانگی ساخته شده در خانه ، گفت که این پاداش فقط در روز سفارش من موجود بود ، اما هنوز هم در دسترس است ، بنابراین جای نگرانی نیست: من فکر می کنم ماههای طولانی در دسترس خواهند بود.
من برای ساخت صفحه خورشیدی به دنبال برنامه کارخانه خورشیدی خانگی یک و نیم روز وقت صرف کردم. ساخت آن چندان آسان نبود ، اما کار سختی هم نبود. خوب ، فکر کنید که من یک پژوهشگر انرژی جایگزین هستم ، یک دانشمند ، نه یک مهندس! با این حال ، بعد از کمتر از 2 روز ، توانستم عملکرد صفحه خورشیدی خود را ایجاد کنم.
نظر شخصی من
برق خورشیدی ساختماناکنون ، در زمان نوشتن مقاله ، صفحه خورشیدی من بیش از یک ماه است که کار می کند و در این ماه حدود 135 دلار برای من صرفه جویی کرد. صادقانه بگویم ، من در این ماه 80٪ پس انداز نکردم ، همانطور که وب سایت نیروگاه خانگی می گوید ، اما چیزی بیشتر از 55٪.
من فکر می کنم که این محصول بهای تمام شده خود را دارد ، زیرا با صرف اندکی سرمایه گذاری کمتر از 50 دلار ، در ماه اول توانستم بیش از 130 دلار پس انداز کنم. 130 دلار در ماه دلار زیادی نیست ، اما باید به یاد داشته باشید که این رقم را نه فقط ماه اول پس از نصب ، بلکه برای تمام سالهای آینده کم و بیش پس انداز می کنید. پنل خورشیدی ارسالی برای مشتر(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)ی
راه اندازی سیستم برق خورشیدی روشنایی یخچال(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
نیروگاه خانگی – یک بازبینی واقعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *