نصب سیستم خورشیدی درزمستان

نصب سیستم خورشیدی درزمستان

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نصب سیستم خورشیدی درزمستان
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
انواع و مزایای پانل های گرمایش مادون قرمز
صحبت میشود.
گروه صنعتی سولار مشهد(نصب سیستم خورشیدی درزمستان) پانل های گرمایش مادون قرمز از تابش الکترومغناطیسی برای انتقال گرما استفاده می کنند ، روشی مقرون به صرفه و ایمن برای گرم نگه داشتن محل. آنها گرما را تابش می کنند ، یعنی مانند خورشید کار می کنند.
از نظر فنی ، این فناوری گرمایش بر اساس طول موج گرما یا تابشی که برای تولید آنها طراحی شده است طبقه بندی می شود:
بخاری های NIR: NIR به نزدیک بخاری مادون قرمز گسترش می یابد که به عنوان نصب سیستم خورشیدی درزمستانصب سیستم خورشیدی درزمستانن بخاری مادون قرمز موج کوتاه نیز شناخته می شود. آنها دمای بسیار بالایی تولید می کنند (بالاتر از مجری برق خورشیدی1800 درجه سانتیگراد) ، که آنها را برای کاربردهای تجاری و صنعتی ایده آل می کند.
بخاری های CIR: CIR تا بخاری های مادون قرمز کربنی افزایش می یابد. این یک فناوری گرمایشی مادون قرمز با موج متوسط ​​است که می تواند درجه حرارت تا 1000 درجه سانتیگراد را ایجاد کند. این فناوری همچنین برای اهداف صنعتی و ساختمانی مناسب است.
بخاری های FIR: بخاری های مادون قرمز دور دمای پایین و مناسب برای انگیزه های خانگی و تجاری را به عنوان آبگرم و سونا تولید می کنند.
از نظر کاربرد ، برخی از انواع بخاری های مادون قرمز موجود عبارتند از: لامپ های برق خورشیدی برای باغ ویلاحرارتی ، سیستم های گرمایش سرامیکی ، لوله گرمایش تابشی ، بخاری های گازی و لامپ کوارتز.
علاوه بر گرم کردن فضاهای داخلی و تجاری ، عملکردهای بی شماری نیز توسط این فناوری ارائه می شود –
ایمنی:
این بخاری ها در حین عملکرد معتدل استاندارد را حفظ می کنند. علاوه بر این ، چیزی در اطراف آن نمی سوزاند. این یکی از دلایل مهم این است که چرا فناوری مادون قرمز انتخاب خوبی برای گرمایش منزل می کند!
ایمن تر از خورشید:
برق خورشیدی برای چاه کشاورزیچیزهای اطراف پانل گرمایش گرما را جذب می کنند. آنها درست مثل گرمای تولید شده توسط خورشید نمی سوزند. با این وجود برخلاف گرمای خورشید ، گرمای آزاد شده توسط این وسایل برای پوست شما بی خطر است. با هیچ نوع اشعه ماورا بنفش همراه نیست.
با دوام:
در مقایسه با بخاری های موجود در سایر فن آوری ها ، بخاری های صفحه مادون قرمز ماندگاری بالایی دارند. علاوه بر این ، تعمیر و نگهداری آنها کم است و به تعمیرات و خدمات مکرر نیاز ندارند.
گرمایش فوری:
برق خورشیدی ویلابا استفاده از فناوری مادون قرمز ، لازم نیست منتظر اتاق خود باشید تا محیطی گرم داشته باشید. با روشن شدن این وسایل تقریبا بلافاصله اتاق شما گرم می شود.
مقرون به صرفه:
با افزایش ویژگی های ایمنی و دوام ، نصب این بخاری یک معامله جذاب و مقرون به صرفه را نشان می دهد. علاوه بر این ، هزینه این سیستم گرمایش خانگی کمتر از بخاری برقی یا ذغالی است. علاوه بر این ، هزینه کم برنامه نیز از مزیت های کاربران با بخاری مادون قرمز دور است. نصب سیستم خورشیدی درزمستانصب سیستم خورشیدی درزمستانن
تولید برق رایگان خورشیدی(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
انواع و مزایای پانل های گرمایش مادون قرمز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *