مجهز کردن باغ و ویلا به سیستم خورشیدی

مجهز کردن باغ و ویلا به سیستم خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
مجهز کردن باغ و ویلا به سیستم خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
جوانب مثبت و منفی روشنایی در فضای باز با انرژی خورشیدی
صحبت میشود.
نمایندگی انرژی خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133(مجهز کردن باغ و ویلا به سیستم خورشیدی) با توجه به گرم شدن کره زمین و تغییرات آب و هوایی به عنوان تهدیدهای جدی برای زمین و ساکنان آن ، نیاز به گزینه های انرژی جایگزین باعث علاقه مجدد به استفاده از انرژی خورشیدی برای کاربردهای مختلف شده است. قبل از تعهد به استفاده از انرژی خورشیدی برای هر کاربردی ، عاقلانه است که به مزایا و معایب ذاتی اعتماد به خورشید برای تأمین انرژی نگاه کنیم.
طرفداران
هزینه طولانی مدت(مجهز کردن باغ و ویلا به سیستم خورشیدی)
هنگام استفاده از نور خورشیدی برای کاربردهای کم اهمیت تر مانند نور منظره یا باغ ، آموزش انرژی خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133اغلب می توانید آن را تنظیم کرده و فراموش کنید. با کاملا رایگان بودن پرتوهای خورشید ، هزینه طولانی مدت روشنایی منظره شما به هزینه اولیه چراغ ها می رسد. این یک مزیت بزرگ است ، جایی که با استفاده از نور خورشیدی به جای روشنایی الکتریکی برای روشن کردن چشم انداز و فضای خارج از منزل شما ، در طول سالها صدها یا حتی هزاران دلار صرفه جویی می شود.
قابلیت اطمینان
باز هم ، وقتی از نور خورشیدی برای کاربردهای غیر ضروری مانند روشنایی در فضای باز استفاده می کنید ، می توانید چراغ ها را تنظیم کرده و آنها را فراموش کنید. آنها بدون نیاز به مداخله شما می توانند سالها کار خود را انجام دهند.
پنل خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133نگهداری
تعمیر و نگهداری برای چراغ های بیرونی با انرژی خورشیدی بسیار کم است ، زیرا آنها باید سالها طول بکشد تا شما نیاز به تعویض یا تعویض قطعه داشته باشید.
برپایی
اگر می خواهید مسیرها یا مسیر خود را روشن کنید ، پس نور خورشیدی یک انتخاب عالی است ، زیرا شما قادر خواهید بود چراغ ها را به راحتی و بدون هیچگونه اتصال الکتریکی پیچیده ، نامرتب یا خطرناکی در زمین تنظیم کنید.
مخالف
هزینه اولیه
فروش پنل خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133درست مانند سایر انواع روشنایی خورشیدی ، هزینه اولیه روشنایی در فضای باز با انرژی خورشیدی معمولاً بیشتر از چراغ های برقی در فضای باز است. اگر حیاط بزرگی ، بزرگراه طولانی ، مسیرهای طولانی دارید یا می خواهید همه درختان خود را در شب روشن کنید ، هزینه اولیه روشنایی با انرژی خورشیدی ممکن است بسیار زیاد باشد.
قابلیت اطمینان
در حالی که نیاز به تعمیر و نگهداری با استفاده از نور خورشیدی در فضای باز با انرژی خورشیدی کاهش می یابد ، سکه قابلیت اطمینان طرف دیگری نیز دارد. در پایان ، شما هنوز هم از یک منبع تغذیه استفاده می کنید که فقط برای بیش از نیمی از روز در نصب پنل خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133دسترس است. سپس در نظر بگیرید که روزهای بارانی ، مه آلود ، برفی یا طوفانی باعث می شود که چراغ ها انرژی بسیار کمی برای روشنایی مناظر شب شما جمع کنند. در مورد ذخیره انرژی توسط هوا ، برخی از کیت های روشنایی خورشیدی دارای باتری داخلی هستند یا از برق به عنوان منبع تغذیه پشتیبان استفاده می کنند. با این حال ، در مورد چراغ هایی که منبع تغذیه پشتیبان ندارند ، ممکن است دریابید که در روزهای زمستان ، آنها فقط چند ساعت در شب روشن می شوند یا برای مدت زمان کوتاهتری به راحتی نور کمتری دارند.
چه شما برای مکانهای بیرونی نور خورشیدی را انتخاب کنید و چه روشهای نورپردازی سنتی را انتخاب کنید ، مهم است که جوانب مثبت و منفی هر روش را در نظر بگیرید. انرژی خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133(مجهز کردن باغ و ویلا به سیستم خورشیدی)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
جوانب مثبت و منفی روشنایی در فضای باز با انرژی خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *