مشاوره رایگان برق خورشیدی

طراحی سیستم خورشیدی

طراحی سیستم خورشیدی
1طراحی سیستم خورشیدی :
2حسن زهانی هستم مجری سیستم های خورشیدی
3دوستان عزیزی که به دنبال طراحی سیستم خورشیدی هستندمیتونن پکیج مارو تهیه کنند این پکیج برای دانشجویان و تمامیه کسانی که علاقه به سیستم دارند مناسب هست.
4از ما میپرسند که توی سیستم خورشیدی چه چیزهایی رو باید مد نظر داشتع باشیم ؟چند مورد مدنظر هست
5اولی مصرف توان تولیدی پنل ومیزان باطری میزان تولید کنترل شارژ میزان تابش روزانه و محاسبات اینورتر مورد نیاز این سیستم
6ما پکیجی طراحی کردیم (پکیج تخصصی اموزش و محاسبات سیستم برق خورشیدی )در ایران مشابهش نیست.
7تمامیه پکیج ها به صورت ویدیو هست که حاصل تجربیات خودموناز500پک نصب شده هست.قیمت مناسبی هم داره(1000000)
8منفضل از شبکه در این نوع سیستم برق تولید شده از پنل خورشیدی وارد باتری شده ودران ذخیره میشود.سپس برق ذخیره شده در باتری پس از تبدیل شدن به برق متناوب توسط اینورتر مخصوص سیستم های منفضل از شبکه وارد مدار برق خانه میشود.
9در این روش یک کاربر میتواند همه یا بخشی از برق خانه را بااستفاده از برق خورشید تامیین نماید.در ادامه
به توضیح سیستم برق خورشیدی منفضل از شبکه و همچنین برااورد هزینه برای یک خانه پرداخنه میشود.
10برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید تماس بگیرید
09913566338
طراحی سیستم خورشیدی
نحوه کار صفحه های خورشیدی برای تولید انرژی خورشیدی در سه مرحله
مقاله زیر یک فایل آموزشی کتاره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
نحوه کار صفحه های خورشیدی برای تولید انرژی خورشیدی در سه مرحله
صحبت میشود.
برای بسیاری ، این مفهوم که بتوانند به آفتاب ضربه بزنند و انرژی تولید کنند که می تواند خانه ، محل کار یا اتومبیل آنها را تأمین کند ، یک پدیده مرموز است. باز کردن قفل خورشید در تنها چند مرحله ساده می تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه های شما ، هزاران نفر را در هزینه های آب و برق صرفه جویی کند ، بلکه با کاهش اثر کربن ما به ایجاد جهانی پایدارتر کمک می کند. در اینجا نحوه کار صفحه های خورشیدی برای تولید انرژی آورده شده است:
فناوری پنل خورشیدی
پنل های خورشیدی برای تبدیل نور خورشید به الکتریسیته ای که خانه شما می تواند استفاده کند کار می کنند و باعث کاهش قبض برق می شوند. پانل ها در اندازه ها و اشکال مختلفی وجود دارند و از طیف وسیعی از فناوری سلول خورشیدی استفاده می کنند. بهترین پنل ها با به حداکثر رساندن هر قطره انرژی خورشیدی در طول روز ، سخت تر کار می کنند. بهترین پنل های خورشیدی موجود در بازار می تواند 70 درصد انرژی بیشتری نسبت به پنل های خورشیدی کمتر در طول 25 سال تولید کند *. مطالعات نشان داده است که یک پایه جامد مس به پانل ها استحکام می بخشد و سیلیکون فوق العاده خالص نیز تبدیل بهینه انرژی خورشیدی را ارائه می دهد. در حقیقت ، راندمان ثبت جهانی 24.2٪ 44٪ انرژی بیشتری در هر فوت مربع از صفحات خورشیدی را تحویل می دهد ، به این معنی که آنها برای تولید انرژی خورشیدی قابل توجهی بیشتر که صفحات از مواد دیگر تولید می کنند ، کار می کنند. همچنین ضروری است که صفحات شما مهندسی و آزمایش شوند تا در برابر سخت ترین شرایط جهان از جمله نوسانات دما ، وزش باد ، رطوبت ، تگرگ و موارد دیگر مقاومت کنند. اگر طراحی یا کیفیت صفحه خورشیدی پایین تر باشد ، این می تواند به این معنی باشد که به طور قابل توجهی انرژی خورشیدی تولید می کنید. اثبات شده است که یک سیستم دارای گواهینامه خوب بیش از 40 سال انرژی خورشیدی ارائه می دهد.
نصب پنل های خورشیدی
هنگامی که با بالاترین کیفیت فناوری صفحه خورشیدی را انتخاب کردید ، قرار دادن صفحات خورشیدی کلید تولید انرژی خورشیدی است. برخی از محبوب ترین مکان ها برای نصب پانل در سقف خانه یا محل کار شما ، مناطق اطراف آن روی زمین یا سایبان خورشیدی است. شرکت خورشیدی شما ابعاد خانه شما را در یک برنامه به کمک رایانه (CAD) برای کمک به مونتاژ یک بسته ارسالی مجوز وارد می کند. وقتی شرکت خورشیدی مشخص کرد که در کدام مکان بیشترین انرژی خورشیدی تولید می شود و تعداد صفحات نصب می شود ، نصب معمول سیستم خورشیدی فقط چند روز طول می کشد.
نظارت بر سیستم
پس از نصب سیستم ، بلافاصله تولید انرژی خورشیدی را شروع می کنید که می تواند برای روشنایی چراغ ها ، رایانه ها ، ماشین آلات و سایر وسایل الکتریکی برای خانه یا محل کار شما استفاده شود. یک کنتور مصرفی میزان مصرف انرژی شما را ردیابی می کند و هر دو روش را می شمارد. برای انرژی خورشیدی تولید شده اما استفاده نشده اعتبار کسب خواهید کرد زیرا دوباره به شبکه برق سوق داده می شود. شبکه برق هنوز هم شب هنگام شما انرژی کافی برق تولید نمی کنید اما هر اعتبار کسب شده در طول روز این هزینه را تأمین می کند. به یاد داشته باشید ، میزان انرژی خورشیدی تولید شده شما می تواند در طول سال بر اساس محل زندگی و میزان تابش روزانه پنلهای شما تغییر کند. برای بررسی میزان تولید انرژی خورشیدی در پنل های خود می توانید از سیستم نظارت آنلاین خود برای پیگیری تولید استفاده کنید. اگر تغییر قابل توجهی مشاهده کردید ، به شرکت خورشیدی خود اطلاع دهید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.
https://us.sunpower.com/solar-panels-technology/facts/
نحوه کار صفحه های خورشیدی برای تولید انرژی خورشیدی در سه مرحله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *