باکس باطری پروژه ی توس

باکس باطری پروژه ی توس

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
باکس باطری پروژه ی توس
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
2009 – سال بزرگ دیگری برای صنعت خورشیدی ایالات متحده
صحبت میشود.
پکیج سانورتری پمپ دو اسب . 09913566338(باکس باطری پروژه ی توس) در حالی که ممکن است در سال 2009 به طور کلی سرمایه گذاری در زمینه انرژی خورشیدی در سراسر جهان کاهش یافته باشد ، بازار انرژی خورشیدی ایالات متحده همچنان با رشد خوبی رو به رشد است.
با وجود اینکه رکود اقتصادی همچنان در جریان بود ، سال 2009 شاهد افزایش ظرفیت PV 38٪ بود. با ترکیب نتایج حاصل از هم متمرکز کردن انرژی خورشیدی و فتوولتائیک ، ظرفیت الکتریکی خورشیدی در ایالات متحده 37 درصد رشد کرد که بیشتر به دلیل تقاضای زیاد در بخش های مقیاس سودمند و مسکونی است.(باکس باطری پروژه ی توس)
برق خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133در تجارت انرژی خورشیدی چیزهای زیادی برای خوش بینی وجود دارد و در اینجا برخی از حقایق و ارقام مربوط به سال 2009 آورده شده است که دلیل آن را نشان می دهد.
Gird-Tied رشد چشمگیر را نشان می دهد
به طور کلی ، 38 درصد رشد در تاسیسات فتوولتائیک متصل به شبکه ، با دو برابر شدن PV مسکونی متصل به شبکه به 156 مگاوات (مگاوات) از 78 ، اما غیر مسکونی سرعت رشد کندتری را نشان می دهد ، که 2 درصد کمتر از ارقام رشد سال 2008 است. بخش تاسیسات چشمگیرترین رشد متصل به شبکه را نشان داد ، که از 22 به 66 مگاوات 3 برابر افزایش یافت.
فروش برق خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133نتایج متفاوتی برای حرارت خورشیدی وجود داشت ، با رشد گرمایش استخر خورشیدی 10 درصد نسبت به سال 2008 و گرمایش آب خورشیدی 10 درصد نسبت به مدت مشابه. گفته می شود که مشکلات مربوط به صنایع مسکن و ساخت و ساز مسئول کاهش رشد گرمایش استخر خورشیدی است.
بازار حرارتی خورشیدی ایالات متحده علی رغم اینکه رشد چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشته است ، از لحاظ رشد از بقیه جهان عقب است. با این حال ، در آینده انتظار می رود بازار 50 درصد رشد در سال داشته باشد ، بیشتر این رشد در کالیفرنیا رخ می دهد ، که بزرگترین بخش بازار ایالات متحده است.
تمرکز انرژی خورشیدی در نوسان بالا
برق انرژی خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133تا حدی به دلیل خط لوله توسعه بیش از ده هزار مگاوات ، ظرفیت کل متمرکز انرژی خورشیدی ایالات متحده به 432 مگاوات رسید ، و 3 نیروگاه جدید CSP آنلاین شدند.
شرکتهای تاسیساتی انرژی خورشیدی بیشتری را به مخلوط انرژی خود اضافه می کنند و بخش خورشیدی سریعترین رشد را نشان می دهد ، شرکتهایی که قصد دارند در سالهای آینده بخش خورشیدی مخلوط خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
بیشتر خورشیدی به معنای مشاغل خورشیدی بیشتر است
با افزایش 36 درصدی درآمد صنعت خورشیدی ، حدود هفده هزار شغل جدید به صنعت خورشیدی اضافه شد. تعداد کل کارگران اکنون در صنعت خورشیدی ایالات انرژی خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133متحده به چهل و شش هزار نفر رسیده است ، با سی و سه هزار نفر دیگر در بخشهای مرتبط.
بیشتر شرکت های انرژی خورشیدی افزایش قابل توجهی در کارمندان با مشاغل بیشتری را که انتظار می رود در سال آینده اضافه شوند ، گزارش می دهند. افزایش مشاغل کارخانه به معنای افزایش مشاغل موجود در این زمینه ، مانند نصب کنندگان و طراحان است. این امر با افزایش تقاضا برای محصولات خورشیدی در ایالات متحده ایجاد می شود.
علی رغم مشکلات اقتصادی اخیر و رکود کلی اقتصاد ، صنعت خورشیدی ایالات متحده به رشد خود ادامه می دهد ، حتی اگر این رشد در بعضی از بخشها به سرعت نمایندگی انرژی خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133سایر بخشها نباشد و یا به اندازه سالهای قبل قابل توجه نباشد. آیا ممکن است صنعت خورشید واقعاً ضد رکود باشد؟ خوب ، نه کاملاً ، اما این واقعیت که حتی در یک اقتصاد سخت نیز می تواند به رشد خود ادامه دهد ، بسیار خوبی برای زمانی است که اقتصاد بالاخره به مسیر درست خود بازگردد. (باکس باطری پروژه ی توس)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
2009 – سال بزرگ دیگری برای صنعت خورشیدی ایالات متحده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *