انرژی خورشیدی در مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133

انرژی خورشیدی در مشهد – شماره خرید و مشاوره 09368524133

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
انرژی خورشیدی در مشهد – شماره خرید و مشاوره 09368524133
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
چگونگی کارکرد عقل و چگونگی صرفه جویی در هزینه شما
صحبت میشود.
شرکت برق خورشیدی در مشهد(انرژی خورشیدی در مشهد – شماره خرید و مشاوره 09368524133) Witricity یک شرکت جدید است که برق را گرفته و آن را به یک انتقال بی سیم تبدیل کرده است. الکتریکی که فرستنده های الکترومغناطیسی ساطع می کنند ، توانایی دریافت برق در فواصل کوتاه و بدون استفاده از سیم را ایجاد می کند. گیرنده ها با همان فرکانس الکتریکی تنظیم شده و برق را از طریق میدان مغناطیسی ایجاد شده می گیرند. بنابراین این به چه معناست و چرا مفید است؟ خوب ، نه تنها یک محیط بی سیم ایجاد می کند … بلکه می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.(انرژی خورشیدی در مشهد – شماره خرید و مشاوره 09368524133)
روشی که ما از برق متعارف استفاده می کنیم
انرژی خورشیدی مشهدما وسایل خود را به دیواره متصل می کنیم و از طریق سیم برق را مصرف می کنیم. خوب ، این امر منجر به “خون آشامی الکتریکی” می شود و تا 20٪ برق بیش از آنچه که ما واقعاً استفاده می کنیم تخلیه می کند. این 20٪ مصرف روزانه است و به سرعت به مقدار قابل توجهی اضافه می شود. تصور کنید 20 درصد قبض برق خود را کاهش دهید و می توانید پس انداز احتمالی را ببینید. شوخ طبعی “خون آشامی الکتریکی” ناشی از سیمها را از بین می برد. این سیستم دقیقاً مانند میدان مغناطیسی زمین ما از الکترومغناطیسی استفاده می کند و گیرنده ها میدان مغناطیسی را دوباره به برق تبدیل می کنند. تنها عیب این است که مولد میدان مغناطیسی نمی تواند خیلی دور باشد. این طرح در واقع نازک است و می تواند به دوره های آموزشی انرژی خورشیدی مشهدراحتی در گلدان دیواری یا پشت تصاویر پنهان شود.
Witricity هنوز محصول خود را منتشر نکرده است از 6/09
محصول فناوری الکترومغناطیسی بی سیم آنها قرار است ظرف یک سال منتشر شود. چه اختراع عالی و مفهومی شسته و رفته است. باید منتظر ماند و دید که آیا این فناوری از نظر اقتصادی کارآمد است و بازده اولیه سرمایه گذاری چقدر خواهد بود.
نگاه مفید دیگر Witricity و استفاده از انرژی های تجدید پذیر است. با عصر اطلاعات ، می توانید سیستم های خود را با کسری از قیمت ایجاد کنید. ژنراتورهای انرژی خورشیدی و بادی همراه با مفهوم الکترومغناطیسی باعث صرفه جویی شدید برق می شوند. این برای افرادی که خارج از شبکه زندگی می کنند کاربرد بسیار خوبی خواهد برق انرژی خورشیدی در مشهدبود. باید منتظر بمانیم و ببینیم. در این بین راهنماهای بسیار خوبی وجود دارد که می تواند به شما نشان دهد چگونه می توانید مولد باد و سیستم های خورشیدی خود را بسازید. شما می توانید سیستم های خود را بسازید که قبلاً فقط صدها هزار قیمت داشتند.
می توانید یک پنل خورشیدی با وات زیر 2 دلار تهیه کنید ساخت یک صفحه خورشیدی [http://www.thegridenergy.com/build-a-solar-panel]
راهنماهای عالی برای مولدهای باد ساختن ژنراتور باد [http://www.thegridenergy.com]
در هر صورت کمی لذت ببرید ، رد پای کربن خود را کاهش دهید و برق خود را قیمت پنل خورشیدی مشهدبسازید!
مدیران وب و ناشران * (انرژی خورشیدی در مشهد – شماره خرید و مشاوره 09368524133)
نمایندگی پنل خورشیدی مشهد(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
چگونگی کارکرد عقل و چگونگی صرفه جویی در هزینه شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *