انتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدی

انتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
انتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
چراغ های حسگر حرکت خورشیدی
صحبت میشود.
برق خورشیدی برای ویلاانتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدانتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدیی اکنون با چراغ های حسگر حرکت خورشیدی افزودن امنیت به خانه یا ملک خود آسان تر از گذشته است ، شما مجبور به استخدام برق و یا سیم کشی گران قیمت نخواهید شد. از همه بهتر ، انرژی آنها توسط خورشید تأمین می شود ، بنابراین می توانید یکی را در هرجای اطراف املاک خود قرار دهید. آنها برای ورودی ها ، راهروها ، سوله ها ، پاسیوها ، بالکن ها ، عرشه ها ، پله ها ، گاراژها ، مسیرهای رانندگی ، اتومبیل ها و سوله های حیاط خانه و مزرعه مناسب هستند همچنین برای خودروهای RV و مناطقی که برق در آنها موجود نیست بسیار مناسب است.انتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدانتخاب لامپ وروشنایی در سیستم برق خورشیدی برای پمپ ابخورشیدیی
سنسور مادون قرمز امنیت خورشیدی با شناسایی حرکت به طور خودکار روشن می شود و به خانواده یا بازدیدکنندگان اجازه می دهد هنگام ورود به حیاط شما ببینند یا با آگاه سازی بازدیدکنندگان غیر منتظره ای که به ملک شما وارد شده اند ، از جرم جلوگیری کنند.
چراغ های حسگر حرکت خورشیدی چگونه کار می کنند
چراغ های حسگر حرکت خورشیدی دارای یک چشم الکترونیکی کوچک هستند که امواج مادون قرمز (امواج گرما) را که از اجسام در حال تابش تابش می کنند ، تشخیص می دهد. وقتی سنسور حرکت را تشخیص می دهد ، نور به طور خودکار روشن می شود. برق خورشیدی برای خانهمدت زمان را می توان از طول 1-4 دقیقه تنظیم کرد و تا زمانی که حرکت شناسایی شود به طور مداوم روشن خواهد ماند. آنها می توانند حرکت را تا فاصله 45 فوت در یک منطقه 180 درجه تشخیص دهند. چراغ ها دارای یک سلول فتوسل روزانه / شبانه هستند که در ساعات روز غیرفعال می شود.
چراغ های حسگر حرکت خورشیدی خود را از کجا نصب کنید
در حالت ایده آل ، بهترین کار این است که نور حسگر حرکت خورشیدی خود را تقریباً نصب کنید. 6 تا 10 فوت بالاتر از سطح زمین و موقعیت یاب آشکارساز حرکت را به سمت مسیر پیاده روی خود قرار دهید که به درهای جلو یا عقب شما منتهی می شود. به این ترتیب وقتی شب به خانه نزدیک می شوید چراغ روشن می شود. آنها همچنین برق خورشیدی کوچکبرای افزودن نور به مکان های خطرناک بالقوه مانند راه پله ، عرشه یا استخرها بسیار مناسب هستند. اگر امنیت اولویت شماست ، چراغ را طوری قرار دهید که مناطق تاریک حیاط ، اطراف بوته ها یا درختان ، دروازه های حصار ، درهای پاسیو یا هرجای دیگر را بپوشاند تا از مزاحمان جلوگیری کند.
چراغ های حسگر حرکت خورشیدی به راحتی نصب می شوند و هر مارک متفاوت است ، بنابراین دستورالعمل قبل از نصب را با دقت بخوانید. آنها مجهز به یک صفحه خورشیدی قابل جدا شدن ، سنسور ، براکت های نصب شده و یک سیم است که صفحه خورشیدی را به نور متصل می کند. کنترل ها را روی تنظیمات دلخواه خود تنظیم کنید و سپس پنل خورشیدی را در محلی قرار دهید که حداقل 6 ساعت در روز برق خورشیدی منزلنور خورشید دریافت کند ، سپس نور و سنسور را در زیر آستانه ها یا هر منطقه ای که به نور نیاز دارد قرار دهید. حداقل 1 روز کامل به واحد اجازه دهید تا باتری قابل شارژ موجود را شارژ کند. تعمیر و نگهداری این چراغ ها کم است ، تنها چیزی که باید حفظ کنید تمیز نگه داشتن صفحه خورشیدی و تعویض باتری هر 2 یا 3 سال است. انتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدانتخاب لامپ وروشنایی در سیستم خورشیدیی
برق سلول خورشیدی(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
چراغ های حسگر حرکت خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *