شارژسیستم برق خورشیدی

شارژسیستم برق خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
شارژسیستم برق خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
5 عملکرد یک باندانا که ثابت می کند این یک ابزار چند منظوره است
صحبت میشود.
برق خورشیدی برای پمپ اب(شارژسیستم برق خورشیدی) بسیاری از کمپینگ ها از یک باندانا به عنوان “چاقوی سوئیسی کمپینگ” یاد می کنند. اگرچه این ماده به عنوان بیانیه ای مناسب برای محافظت در برابر آفتاب عمل می کند ، اما یک باندانای اندازه استاندارد کاربردهای زیادی در فضای باز دارد که می توانید تصور کنید. برخی از افراد خارج از منزل حتی از آن به عنوان ابزاری برای بقا استفاده می کنند. بنابراین دفعه بعدی که به بیرون از منزل رفتید ، حتماً یک یا دو باندانا با خود حمل کنید!
در اینجا 5 مورد استفاده شگفت انگیز از باندانا آورده شده است که آن را به یک ابزار (شارژسیستم برق خورشیدی) کمپینگ چند منظوره تبدیل می کند:
محافظت در برابر آفتاب
برق خورشیدی برای خانهاز باندانا می توان نه تنها به عنوان محافظت در برابر آفتاب بلکه سایر عناصر محیطی نیز استفاده کرد. می توانید برای محافظت در برابر گرما یا آفتاب و عرق ، آن را به یک سر بند و همچنین بسته بندی سر و گردن تبدیل کنید. برای محافظت بیشتر از خود ، می توانید از آن به عنوان بسته بندی دست موقت ، پد زانو و ماسک گرد و غبار نیز استفاده کنید.
ابزار کمک های اولیه
باندانا می تواند ابزاری بسیار مفید برای کمک های اولیه باشد که در مواقع اضطراری وسایل لازم را به همراه نداشته باشید (اما هنگام رفتن به خارج از منزل حتماً یک جعبه کمک اولیه را به همراه داشته باشید). می توانید آن را به کمپرس گرم یا سرد ، زنجیر ، برق خورشیدی کوچککراوات آتل ، بند بند ، مچ پا ، بند باند فشار ، آتل انگشت ، تورنیک و موارد دیگر تبدیل کنید!
ابزار اضطراری
اگر هرگز در جنگل گم شده اید یا در شرایط اضطراری نیاز به راهنمایی دارید ، یک باندانا نیز می تواند مفید باشد! می توانید از آن برای بداهه پردازی یک صفحه سیگنال زمینی ، یک پرچم سیگنال یا یک نشانگر دنباله استفاده کنید.
فیلتر آب
اگر در بیابان بیرون هستید و آب آشامیدنی تمیز شما تمام شده است ، باید فیلتر کنید. در حالت ایده آل باید یک فیلتر آب قابل حمل به همراه داشته باشید ، اما اگر هنوز در برق خورشیدی منزلمورد تمیزی آب اطمینان ندارید ، می توانید با استفاده از باندانا آن را بیشتر تمیز کنید. ریختن آب فیلتر شده روی یک باندانا در یک ظرف می تواند به از بین بردن رسوبات کمک کرده و آن را برای نوشیدن تمیزتر کند!
چند ابزار
جدا از موارد ذکر شده از یک باندانا ، هنوز هم بسیاری از توابع وجود دارد که می تواند شامل یک قابلمه ، یک دستشویی ، یک شیشه جلو اتومبیل ، یک بسته بندی مواد غذایی ، یک صافی ، یک کیسه چای ، یک تسمه (سلاح) ، یک آتش سوزی شروع کننده و بیشتر!
هرگز دفعه بعدی که به کمپینگ یا بیرون از منزل می روید ، آوردن چند باندان را برق سلول خورشیدیفراموش نکنید – توابع ذکر شده در بالا فقط اثبات می کنند که این یک ابزار چند منظوره کمپینگ است! برای بیانیه مد نیز عالی است! (شارژسیستم برق خورشیدی)
سیستم برق خورشیدی تولیدی 640 وات بر ساعت(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
5 عملکرد یک باندانا که ثابت می کند این یک ابزار چند منظوره است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *