راه اندازی سیستم خورشیدی برای باغ و ویلا 540 آمپر ساعت

راه اندازی سیستم خورشیدی برای باغ و ویلا 540 آمپر ساعت

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
راه اندازی سیستم خورشیدی برای باغ و ویلا 540 آمپر ساعت
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
کالبد شکافی صفحه خورشیدی
صحبت میشود.
(راه اندازی سیستم خورشیدی برای باغ و ویلا 540 آمپر ساعت) پنل های خورشیدی نور خورشید را به برق تبدیل می کنند ، باتری را که برای تأمین انرژی وسایل برقی در خانه یا سازه های تجاری استفاده می شود ، شارژ می کند. این واقعیتی است که تقریباً همه از آن اطلاع دارند. با این حال ، این س anotherال دیگری مطرح می شود که این صفحات خورشیدی دقیقاً چگونه کار می کنند؟ با بررسی قطعات صفحه خورشیدی می توان به این موضوع پی برد.
خود قطعات صفحه خورشیدی بسیار ساده هستند. سلولهای خورشیدی وجود دارد و (راه اندازی سیستم خورشیدی برای باغ و ویلا 540 آمپر ساعت) اینها به قاب متصل هستند. سوراخ های کوچکی روی قاب وجود دارد که از طریق سیم هایی که به نوبه خود به باتری متصل هستند ، می توانند به سلول ها دسترسی داشته باشند. ممکن است یک متر برای اندازه گیری میزان انرژی تولید شده قرار داده شود.
عملکرد هر قسمت
سلول های خورشیدی – این مواد از مواد نیمه رسانا ، عمدتا سیلیکون با چند ماده افزودنی دیگر ساخته شده اند که به آنها کمک می کند تا نور بیشتری را جذب کرده و به انرژی الکتریکی تبدیل شوند. همه نوری که به سطح سلول خورشیدی برخورد کند جذب نمی شود ، برخی از آن عبور می کند و برخی منعکس می شوند. حدود 41٪ از طریق آنچه اثر فتوولتائیک نامیده می شود ، به برق (نیم ولت در هر سطح سلول 3×6 اینچ) تبدیل می شود.
سیمها – اینها برق تولید شده را جمع کرده و در باتری هدایت می کنند. مهم است که بدانید چه میزان انرژی تولید می شود زیرا انرژی تولید شده باید بسیار بیشتر از شارژ باتری باشد. این جایی است که یک آمپرسنج مفید خواهد بود و این را می توان در بسیاری از فروشگاه های تجهیزات الکتریکی یافت.
باتری ها – این جایی است که برق تولید شده پس از شارژ ذخیره می شود. از آنجا که شارژ آن بیشتر از میزان ذخیره آن نیاز دارد ، می توان باتری های کوچکتری را خریداری کرد و در صورت لزوم آنها را به یکدیگر متصل کرد تا چیزی را تأمین کند.
مجموع قطعات
وقتی همه این قطعات به درستی متصل شوند ، کل وسایل نقلیه به یک نیروگاه کوچک تولید برق تبدیل می شود که هیچ صدایی ندارد ، هیچ محصول جانبی سمی ندارد ، ساخته می شود که برای مدت طولانی با حداقل نیازهای نگهداری (همچنین کاملا مقرون به صرفه) دوام داشته باشد و از آنجا تولید می شود ارزانترین و تجدیدپذیرترین منبع. با دیدن اینکه قطعات پانل های خورشیدی به همان اندازه که امکان پذیر نیست ، نصب و نصب آنها بر روی ساختار خانه بسیار آسان است (بهترین سقف).
همچنین پنل های خورشیدی با کارآیی بیشتر ، مقرون به صرفه تر می شوند. اگرچه سلول های سیلیکونی باید در کارخانه هایی با تجهیزات واقعا پیشرفته تولید شوند ، اما شرکت های بیشتری در ساخت چنین کارخانه های تولیدی سرمایه گذاری می کنند.
پانل های خورشیدی به بهترین وجه در مناطقی که در تمام طول سال دارای نور خورشید هستند استفاده می شود ، اما در مناطقی از کشور که ممکن است بعضی روزها باد بگیرد ، آرایه پنل خورشیدی را می توان با توربین های بادی یا میکرو هیدروژنراتورهای مکمل (که در آب روان بهترین کار را دارند) تکمیل کرد. مانند رودخانه ها و نهرهای شدید).
پنل های خورشیدی مدتی است که وجود دارند و به لطف پیشرفت های جدید و شرکت های تولیدی ، به نظر می رسد مدت زمان طولانی تری خواهد بود. (راه اندازی سیستم خورشیدی برای باغ و ویلا 540 آمپر ساعت)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
کالبد شکافی صفحه خورشیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *