اجرای سیستم برق خورشیدی با موتور برق - دیزل ژنراتور

اجرای سیستم برق خورشیدی با موتور برق – دیزل ژنراتور

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
اجرای سیستم برق خورشیدی با موتور برق – دیزل ژنراتور
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
انرژی سبز برای خانه – توضیحی مختصر در مورد صفحه خورشیدی که مبتدیان باید آن را ببینند!
صحبت میشود.
(اجرای سیستم برق خورشیدی با موتور برق – دیزل ژنراتور) انرژی خورشیدی برای خانه چیست؟ آیا سیستم انرژی خورشیدی خانگی کار می کند؟ اینها برخی از سوالات متداول در مورد انرژی سبز برای خانه است که معمولاً یک مبتدی می پرسد. من برخی اطلاعات اساسی در مورد صفحه خورشیدی می دهم. یک محصول بسیار معروف انرژی خورشیدی است که برای کسانی که می خواهند در خانه خود سبز شوند توصیه می شود.
پنل خورشیدی از طریق اثر فتوولتائیک ، انرژی نور (نور خورشید) را به انرژی الکتریکی (اجرای سیستم برق خورشیدی با موتور برق – دیزل ژنراتور) تبدیل می کند. از سلولهای خورشیدی ساخته شده است که به یکدیگر متصل می شوند تا مقدار بیشتری برق تولید کنند. آرایه فتوولتائیک از چندین صفحه خورشیدی تشکیل شده است که برای تولید انرژی بیشتر از یک صفحه خورشیدی بهم پیوسته اند.
آرایه فتوولتائیک بدون سیم کشی کار نمی کند. یک سیستم کامل انرژی خورشیدی به عنوان سیستم های فتوولتائیک شناخته می شود که به طور معمول شامل سیم کشی اتصال ، اینورتر و باتری است. سیم کشی آرایه فتوولتائیک را به منبع اصلی برق متصل می کند. اینورتر جریان مستقیم (DC) را به جریان جایگزین (AC) تبدیل می کند. باتری ها انرژی الکتریکی را برای استفاده در آینده ذخیره می کنند. هنگامی که نور خورشید وجود ندارد یا در شب مفید است.
علاوه بر این ، آرایه فتوولتائیک می تواند در شبکه یا خارج از شبکه باشد. باید توجه داشته باشید که آرایه فتوولتائیک روی شبکه در برخی از ایالات غیرقانونی است. برخی از ایالت ها اجازه نصب بدون مجوز به افراد را نمی دهند. قبل از نصب باید مجوزهای شهر را دریافت کنید. قبل از نصب سیستم برق خورشیدی خانگی ، اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنید. اگر می خواهید از انرژی خورشیدی بدون مجوز استفاده کنید ، می توانید آن را به لوازم خانگی خارج از شبکه وصل کنید.
به دو روش می توانید انرژی سبز را در خانه تولید کنید: خرده فروشی یا خانگی. سیستم خورشیدی خرده فروشی گران تر است. پانل های خورشیدی به طور معمول 1000 دلار + و هزینه نصب> 10،000 دلار است. به طور متوسط ​​، مردم حدود 27000 دلار برای خرید و نصب یک سیستم خورشیدی هزینه می کنند. در مقابل ، انرژی خورشیدی خانگی بسیار ارزان است. با کمتر از 200 دلار می توانید یک پنل بسازید. اینها موافقان و مخالفان انرژی خورشیدی خرده فروشی و خانگی است:
خرده فروشی
جوانب مثبت: آنها در ساختن انرژی خورشیدی برای خانه حرفه ای هستند. لازم نیست نگران مجوزها و طراحی و عملکرد آن باشید.
منفی ها: به دلیل رقابت کم در این صنعت بسیار گران است.
خانگی
جوانب مثبت: بسیار ارزان تر و اگر قادر به ساختن آن با موفقیت باشید ، جواب می دهد!
نکات منفی: مجوزها را باید خودتان بگیرید و اگر دانش فنی نداشته باشید ممکن است در ساخت سیستم انرژی خورشیدی خود موفق نشوید (احتمالاً برای اولین بار خواهید بود).
در صفحه بعدی [http://makeownsolarpanel.net/] در مورد نحوه ساخت صفحات خورشیدی 60 تا 120 وات با قیمت کمتر از 200 دلار خواهید آموخت. (اجرای سیستم برق خورشیدی با موتور برق – دیزل ژنراتور)
(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
انرژی سبز برای خانه – توضیحی مختصر در مورد صفحه خورشیدی که مبتدیان باید آن را ببینند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *