نصب سیستم خورشیدی

نصب سیستم خورشیدی

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
نصب سیستم خورشیدی
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد :
اگر همه از انرژی خورشیدی در خانه استفاده کنند چه می شود؟
صحبت میشود.
نمایندگی پنل خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133(نصب سیستم خورشیدی) آیا می دانید اگر نیمی از خانه های آمریکا را به صفحه کامل خورشیدی مجهز کنیم ، این امکان وجود دارد که بتوانیم کل ایالات متحده را با انرژی خورشیدی تأمین کنیم؟ محل پانل ها باید برای ایجاد حداکثر بازده خورشیدی ، از نظر استراتژیک قرار داده شود ، اما با تأسیس ، آمریکا می تواند 25 سال استقلال انرژی از نفت خارجی برای نیازهای الکتریکی داشته باشد.
یک مثال عالی از اینکه چگونه این انرژی می تواند بر محله های محلی تأثیر بگذارد ، شهر جدید ایواکی ژاپن است. محله آنها 46 خانه کاملاً مجهز به انرژی خورشیدی دارد. (نصب سیستم خورشیدی) این 46 خانه سالانه 310،000 کیلووات ساعت تأمین می کنند که می تواند بیش از 90 خانوار را تأمین کند! آب و هوای Iwaki New Town خرید پنل خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133تقریباً شبیه بسیاری از شهرهای جنوب و غرب ایالات متحده است و بین 250 تا 300 روز از سال آفتاب است و برف بسیار کمی وجود دارد.
اگر ما هر خانه ای در فلوریدا ، کارولیناس ، تگزاس ، آریزونا ، نیومکزیکو و کالیفرنیا را تجهیز کنیم ، ایالات متحده بیش از 70 درصد برق مورد نیاز خود را فقط با انرژی خورشید تأمین می کند. اگر ایالت های آفتابی کمتری مانند تنسی ، کنتاکی ، اوکلاهما ، کانزاس ، نوادا و یوتا را اضافه کنید ، ما می توانیم به راحتی 100 درصد از برق مورد نیاز آمریکا را فقط با استفاده از خورشید تأمین کنیم. اگر هر تجارت تجاری در آمریکا بدون توجه به موقعیت مکانی خود از این منبع فراوان استفاده می کرد ، در واقع می توانستیم برق بیشتری از آنچه که نیاز داریم تولید کنیم.
انرژی خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133تصور کنید که- سایر کشورها مانند کانادا و مکزیک از نظر انرژی به ایالات متحده وابسته هستند. این مزایا می تواند به حفظ آن سیستم های خورشیدی و افزایش انگیزه برای صاحبان خانه برای شروع استفاده از انرژی های تجدیدپذیر بازگردد.
علاوه بر این ، اثر کربن انرژی خورشیدی در مقایسه با سیستم های گازی و الکتریکی معمولی بسیار کم است. تنها اثر کربن تولید شده از صفحات خورشیدی مقدار کمی کربن است که در تولید استفاده می شود. این افسانه که می گوید تولید یک صفحه خورشیدی بیشتر از کار با یک کربن است ، نادرست است. پس از راه اندازی ، یک پانل دارای انتشار کربن صفر است و بیش از 25 سال دوام می آورد. فقط یک نیروگاه بزرگ دوره های آموزشی انرژی خورشیدی مشهد - شماره خرید و مشاوره 09368524133خورشیدی با تولید بیش از 1 مگاوات در سال ، بیش از 1500 اتومبیل موجود در جاده را از نظر اثر کربن جایگزین می کند. در طول 25 سال انرژی تجدیدپذیر قابل اعتماد ، این فقط با یک نیروگاه خورشیدی برابر با بیش از 37500 اتومبیل است!
مزیت دیگر استفاده از انرژی خورشید قابلیت بازیافت صفحه ها ، اینورترها و باتری ها است. وقتی پنل خراب شد ، به راحتی بازیافت می شود تا پنل های بیشتری تولید شود. سلولهای شیشه ای و خورشیدی می توانند ذوب شده و “دوباره شارژ شوند” تا صفحات بیشتری تولید کنند. اجزای الکتریکی مانند اینورتر و باتری نیز همین طور است. می توان فلزات درون اینورتر را ذوب کرد تا دیودهای الکتریکی و جفت سازی برق انرژی خورشیدی در مشهدبیشتری ایجاد شود و باتری ها برای تولید باتری های بیشتر دوباره تولید شوند. این همان کاری است که ما با تلفن های همراه بازیافتی انجام می دهیم. نیروگاه های بازیافت که این قطعات را بازیافت می کنند نیز می توانند با انرژی خورشیدی کار کنند و باعث کاهش بیشتر اثر کربن ما در هنگام بازآفرینی سیستم های جدید انرژی خورشیدی و بازیافت سیستم های قدیمی می شوند.
از همه بهتر ، با محبوبیت بیشتر این نوع انرژی ، هزینه این سیستم ها بطور مداوم کاهش می یابد. به علاوه ، هرچه تعداد بیشتری از این سیستم ها را بازیافت می کنیم ، قطعات بیشتری در دسترس قرار می گیرد و صاحبان خانه های بیشتری می توانند در صنعت صفحه خورشیدی سرمایه گذاری کنند. ممکن است هزینه زیادی به نظر برسد ، سولار در مشهداما وقتی افزایش هزینه برق را در نظر می گیرید ، چگونه استفاده از انرژی خورشیدی را توجیه می کنیم؟
فیلیپ ریچاردز یک متخصص انرژی خورشیدی است. وبلاگ وی را در مورد نحوه ساخت انرژی خورشیدی بررسی کنید [http://homesolarblog.com]. (نصب سیستم خورشیدی)
آریا سولار مشهد(09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی)
اگر همه از انرژی خورشیدی در خانه استفاده کنند چه می شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *