بستن سیستم خورشیدی به صورت48ولت

ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی

Why Does My Car have Two Fuse Panels?چرا اتومبیل من دارای دو صفحه فیوز است؟ ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی
Depending on the year fuse boxes became of an importance to you, you may have never noticed a car with one fuse box. I will start this article with a brief historical introduction then get down to the business of one versus two fuse boxes.
Most car manufactured in the US, or are of an American brand at one point only had one fuse box. As a matter of fact, up until late 1980s the aforementioned cars had only one fuse box inside the car. On the other side of the ocean, the Japanese and European rivals had started to use 2 fuse panels almost a decade earlier. They had added a fuse box under the hood for engine related circuits. Back then the American manufactures were protecting the high amperage circuits by using special pieces of wires called fusible links. These wires were designed to melt upon experiencing an overload.
Now days almost every car is designed and manufactured with 2 fuse boxes or panels, one inside the car, and another under the hood. Even though a specific fuse may be under the hood in a car, it may be inside the car in another. However, the general rule is that the interior panel includes fuses for the headlights, heater, radio, windows, seats, defroster, sun roof etc. in other words the interior panel is going to have fuses related to the bells and whistles of the car. On the other hand the panel or box under the hood normally facilitates engine related fuses, such as the ignition, injectors, fuel pump, braking system etc.
For more information about selling your car, check out the Why Does My Car Have Two Fuse Panels
ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی بسته به سالی که جعبه های ( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) () فیوز برای شما از اهمیت برخوردار می شود ، ممکن است شما هرگز متوجه خودرویی با یک جعبه فیوز نشده باشید. من این مقاله را با یک مقدمه مختصر تاریخی شروع می کنم و به کار جعبه یک در مقابل دو فیوز می پردازم.
اکثر اتومبیل های تولید شده در آمریکا یا از یک مارک آمریکایی در ( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) () یک مرحله فقط دارای یک جعبه فیوز هستند. در حقیقت ، تا اواخر دهه 1980 ، ماشین های فوق الذکر فقط یک جعبه فیوز در داخل ماشین داشتند. در آن سوی اقیانوس ، رقبای ژاپنی و اروپایی تقریباً یک دهه زودتر از 2 صفحه فیوز استفاده کرده بودند. آنها یک جعبه فیوز را برای مدارهای مربوط به موتور در زیر کاپوت اضافه کرده بودند. در آن زمان تولید ( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) () کنندگان آمریکایی با استفاده از قطعه های خاصی از سیمها به نام پیوندهای ذوب ، از مدارهای آمپراژ بالا محافظت می کردند. این سیم ها به گونه ای طراحی شده اند که هنگام بارگیری بیش از حد ذوب شوند.
اکنون روزها تقریباً هر اتومبیلی با 2 جعبه یا صفحه فیوز ، یکی در داخل اتومبیل و دیگری زیر کاپوت طراحی و ساخته شده است. اگرچه ( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) () ممکن است فیوز خاصی در اتومبیل زیر کاپوت باشد ، اما ممکن است در اتومبیل دیگری داخل اتومبیل باشد. با این حال ، قاعده کلی این است که پانل داخلی شامل فیوزهایی برای چراغهای جلو ، بخاری ، رادیو ، پنجره ها ، صندلی ها ، یخ زدایی ، سقف آفتاب و غیره است. به عبارت دیگر پانل داخلی دارای فیوزهای مربوط به زنگ ها و سوت های ماشین است. . از ( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) () طرف دیگر پانل یا جعبه زیر کاپوت به طور معمول فیوزهای مربوط به موتور را از جمله احتراق ، انژکتور ، پمپ بنزین ، سیستم ترمز و غیره تسهیل می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اتومبیل خود ، به بخش چرا اتومبیل من دارای دو صفحه فیوز است مراجعه کنید ( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) ( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) ()
https://solarpowerpanel.ir

( ساخت نیروگاه خورشیدی خانگی ) ()

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *