1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 |
مقاله زیر یک فایل آموزشی کناره در ضمینه برق خورشیدی از وبسایت های معتبر جهانیست و در مورد : چرا اتومبیل من دارای دو صفحه فیوز است؟ صحبت میشود. |
![]() اکثر اتومبیل های تولید شده در آمریکا یا از یک مارک آمریکایی در یک مرحله فقط دارای یک جعبه فیوز هستند. در حقیقت ، تا اواخر دهه 1980 ، ماشین های فوق الذکر فقط یک جعبه فیوز در داخل ماشین داشتند. در آن سوی اقیانوس ، رقبای ژاپنی و (بستن سیستم خورشیدی به صورت48ولت) اروپایی تقریباً یک دهه زودتر از 2 صفحه فیوز استفاده کرده بودند. آنها یک جعبه فیوز را برای مدارهای مربوط به موتور در زیر ![]() اکنون روزها تقریباً هر اتومبیلی با 2 جعبه یا صفحه فیوز ، یکی در داخل اتومبیل و دیگری زیر کاپوت طراحی و ساخته شده است. اگرچه ممکن است فیوز خاصی در اتومبیل زیر کاپوت باشد ، اما ممکن است در اتومبیل دیگری داخل اتومبیل باشد. با این حال ، قاعده کلی این است که پانل داخلی شامل فیوزهایی برای چراغهای جلو ، بخاری ، رادیو ، پنجره ها ، صندلی ها ، یخ زدایی ، سقف آفتاب و غیره است. به عبارت ![]() برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش اتومبیل خود ، به بخش چرا اتومبیل من دارای دو صفحه فیوز است مراجعه کنید (بستن سیستم خورشیدی به صورت48ولت) (09368524133 مهندس زهانی مشاور برق خورشیدی) |